Lafee – Wer Bin Ich? (Ki Vagyok Én?)


Az első beküldött fordítás – németről magyarra, Zsünek jár a köszönet érte, blogját itt találjátok!

Lafee – Wer Bin Ich? (Ki Vagyok Én?)

Nem tudok aludni.
A fejem tele gondolatokkal miattad
Nincs fenn a Hold az égen
Fekete az éjszaka
És te mellettem álmodsz

Nem tudom lehunyni a szemem
Úgy félek, hogy másképp
Nem akarok álmodni
Álom olyan szép nem lehet
Mint ez a pillanat

Mivel érdemeltelek ki?
Valóban megérdemellek téged?

Ki vagyok én
Hogy éppen a Te szívedben legyek – Miért?
Ki vagyok én
Hogy éppen én vagyok az egyetlen, akit szeretsz – Miért?
Itt lehetek melletted
Miért akarsz engem?

Mielõtt jöttél mindennap túl hosszú volt
És most minden másodpercet átélek – veled
Ezer Nap felkel bennem
És imádkozok, hogy soha
Ne menjen le nélküled

Mivel érdemeltelek ki?
Valóban megérdemellek téged?

Ki vagyok én
Hogy éppen a Te szívedben legyek – Miért?
Ki vagyok én
Hogy éppen én vagyok az egyetlen, akit szeretsz – Miért?
Itt lehetek melletted
Miért akarsz engem?
Miért én vagyok az egyetlen?
Miért mondod nekem, hogy
„Szeretlek téged”?

Miért én vagyok az egyetlen?
Miért én vagyok az egyetlen?
Miért én vagyok az egyetlen?
Miért szeretsz engem?

Vélemény, hozzászólás?

