Rammstein – Engel (Angyal)


Most egy stílusilag az előzőekhez képest egy elég eltérő dalt hoztam nektek.

A Rammstein a nemzetközileg legsikeresebb német együttes, amely (leginkább) anyanyelvén játszik. A lentebb olvasható Engel több filmben is hallható volt illetve gyakran játsszák sztriptízbárokban. A gitáros, Richard Z. Kruspe állítása szerint már ő maga is hallotta hasonló helyeken megszólalni a számot.. ;)

Rammstein – Engel (Angyal)

Aki életében jó a Földön,
Halál után angyal lesz.
Az eget nézve azt kérded
Miért nem lehet õket látni?

Csak mikor a felhők aludni mennek
Láthat minket az ember az égen.
Félünk, és egyedül vagyunk.

Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.

A látóhatár mögött élnek
Elválasztva tőlünk, végtelen messze
A csillagokba kell kapaszkodniuk (szinte állandóan)
Hogy le ne essenek az égbõl

Csak mikor a felhők aludni mennek
Láthat minket az ember az égen.
Félünk, és egyedül vagyunk.

Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.

Csak mikor a felhők aludni mennek
Láthat minket az ember az égen.
Félünk, és egyedül vagyunk.

Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.
Isten tudja, én nem akarok angyal lenni.

Vélemény, hozzászólás?

