The Beatles – Sie liebt dich (Szeret téged)


Egy olyan dalt hoztam, amivel ismét egy más olvasói réteget céloztam meg. Ez pedig a The Beatles – Sie liebt dich című dala.

A The Beatles-t talán senkinek sem kell bemutatnom. A zenekar a poprock zene legsikeresebb és egyértelműen a legnagyobb hatású zenekara. Elér sikereikről rengeteget lehetne kiemelni, én csak egy adatot emelnék ki: 2005-ig világ szerte több mint 1,3 milliárd lemezt adtak el. Ez a szám, amit lentebb olvashattok, a She love you című slágerük német változata.

The Beatles – Sie liebt dich (Szeret téged)

Szeret téged.
Szeret téged.
Szeret téged.

Azt hiszed, csak engem szeret?
Tegnap láttam őt.
Bizony csak rád gondol,
És illene elmenned hozzá.
Oh, igen a lány szeret téged.
Szebb már nem is lehetne.
Igen, szeret téged.
És örülnöd kellene ennek.

Fájdalmat okoztál neki.
Nem tudta miért.
Nem volt okod erre.
És nem fordultál vissza.

Oh, igen szeret téged…

Szeret téged.
Szeret téged.
Mert egyedül veled lehet boldog.

El kell menned hozzá,
Bocsánatot kell kérned tőle.
Igen, meg fogja érteni,
És megbocsát neked.

Szeret téged.
Szeret téged.
Mert egyedül veled lehet boldog.

Vélemény, hozzászólás?

