Silbermond – Das Beste (A Legjobb Dolog)


Ha valaki lapozott már német BRAVO-t, esetleg a német VIVA-ra kapcsolt, találkozhatott már a Silbermond-dal. A zenekar méltán népszerű szülőhazájában. Egyik legismertebb, igazán lírai dalukat hoztam most nektek.

Silbermond – Das Beste (A legjobb dolog)

Egy kincset találtam,
És a Te nevedet viseli.
Olyan csodaszép és becses,
A világ minden pénzénél értékesebb.
Mellettem alszol el
Egész éjjel képes lennék téged figyelni,
Nézni, ahogy alszol
Hallgatni, ahogy lélegzel
Amíg reggel fel nem kelünk.
Ismét sikerült
Elállítanod a lélegzetem
Ha mellettem fekszel,
Alig tudom elhinni,
Hogy egy olyan valaki, mint én
Megérdemel olyan szépet, mint te.

Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Felejts el mind mást,
Ha velem vagy.
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Túl ritkán mondom neked, hogy
Jó, hogy létezel.

A nevetésed függővé tesz
Mintha nem is evilági lenne.
Ha a közelséged méreg is volna,
Veled lennék, míg meg nem halok.
Ha elhagynál, világokat rombolnál szét,
De erre nem is akarok gondolni.
Túl szép veled,
Amikor kölcsönösen örömöt okozunk egymásnak.

Tölts fel erővel,
Oszlasd el a kétségeket a szememből,
Mesélj ezernyi hazugságot,
Neked mindet elhinném,
De egy kétség megmarad,
Hogy egy olyan valaki, mint én megérdemel-e téged.

Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Felejts el mind mást,
Ha velem vagy.
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Túl ritkán mondom neked, hogy
Jó, hogy létezel.

Ha az életem felborul,
Te vagy a nyugalom és a menedék
Mert minden, amit nekem adsz
Egyszerűen olyan végtelenül jólesik.
Ha nyugtalan vagyok,
Te vagy a véget nem érő út,
Ezért az én kis-nagy világomat
A te óvó kezeidbe helyezem.

Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Felejts el mind mást,
Ha velem vagy.
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha velem történt,
Olyan jólesik, ahogy szeretsz engem.
Túl ritkán mondom neked, hogy
Jó, hogy létezel.

Túl ritkán mondom neked, hogy
Jó, hogy létezel.

Silbermond – Das Beste (A Legjobb Dolog)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

