Adam Lambert – Whataya Want From Me (Mit Akarsz Te Tőlem?)


Adam Lambert az American Idol nevű amerikai tehetségkutató műsor 8. évadában szerepelt, méghozzá nem is akárhogy, a második helyen végzett, ami -mint azt Susan Boyle óta tudjuk- egyáltalán nem jelent rossz kiindulási alapot.

Sütő Edit kérésére most a ‘Whataya Want From Me‘ szövegét olvashatjátok, a fordítást pedig <<<Joco>>> küldte be Nekünk/Nektek! Köszönjük! :)

Itt jegyzem meg gyorsan, hogy továbbra is várjuk saját dalszöveg fordításaitokat a kapcsolat.dalszovegekmagyarul@gmail.com címre!

Adam Lambert – Whataya Want From Me (Mit Akarsz Te Tőlem?)

Hé, lassíts egy kicsit,
Mit akarsz te tőlem?
Mit akarsz te tőlem?
Igen, félek,
Mit akarsz te tőlem?
Mit akarsz te tőlem?

Lehet, hogy volt egy olyan idő,
Mikor odaadtam volna magam bárkinek.
Ohhh, egyszer valaha
Nem érdekelt egyáltalán.
De most, itt vagyunk,
Tehát mit akarsz tőlem
Mit akarsz tőlem?

Éppen most ne add fel,
Ki fogom találni
Kérlek ne add meg magad,
Nem fogom engedni, hogy elbukj
Összezavart ez engem, szükségem van
Egy másodpercre, hogy fellélegezzek.
Csak gyere továbbra is
Hé, mit akarsz tőlem?
Mit akarsz tőlem?

Igen, tisztán látható,
Hogy bébi te gyönyörű vagy
És semmi rossz nincs benned
Én vagyok az, én vagyok őrült
De köszönöm, hogy szeretsz engem
Mert tökéletesen csinálod.

Lehet, hogy volt egy olyan idő,
Amikor engedtem volna, hogy elmenj
Nem próbálnám meg újra,
De úgy érzem, hogy te meg tudnád menteni az életem.

Éppen most ne add fel,
Ki fogom találni
Kérlek ne add meg magad,
Nem fogom engedni, hogy elbukj
Összezavart ez engem, szükségem van
Egy másodpercre, hogy fellélegezzek.
Csak gyere továbbra is
Hé, mit akarsz tőlem?
Mit akarsz tőlem?

Csak ne mondj le rólam
Nem fogom engedni, hogy elbukj
Nem, nem fogom engedni, hogy elbukj!

Tehát,
Éppen most ne add fel,
Ki fogom találni
Kérlek ne add meg magad,
Nem fogom engedni, hogy elbukj
Összezavart ez engem, szükségem van
Egy másodpercre, hogy fellélegezzek.
Csak gyere továbbra is
Hé, mit akarsz tőlem?
Mit akarsz tőlem?

Éppen most ne add fel,
Ki fogom találni
Kérlek ne add meg magad,
Nem fogom engedni, hogy elbukj
Összezavart ez engem, szükségem van
Egy másodpercre, hogy fellélegezzek.

Csak gyere továbbra is
Hé, mit akarsz tőlem?
Mit akarsz tőlem?
Mit akarsz te tőlem?
Mit akarsz tőlem?

További Adam Lambert fordítások:
Adam Lambert – If I Had You (Ha Az Enyém Lennél)
Adam Lambert – Broken Open (Őszintén)

Adam Lambert – Whataya Want From Me (Mit Akarsz Te Tőlem?)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Lyla szerint:

    Nem baj, hogy meleg, tökéletesen áll neki a szemfesték… :)

    Ez a kedvenc számom tőle, a mondanivalója miatt is… :)
    A fordítás is nagyon jó, grat! :)
    Ezt a pasit ezer évig is tudnám hallgatni :) ^^

Vélemény, hozzászólás?

