Rihanna – Russian Roulette (Orosz Rulett)


Megérkezett a második Rihanna fordítás, de nem kell már sokat aludni a harmadikig sem! A Russian Roulette magyar dalszövegéért nagy köszönet jár <<<Joco>>>-nak!

Rihanna – Russian Roulette (Orosz rulett)

Végy levegőt, lélegezz be mélyet,
Nyugodj meg – mondta nekem.
Ha játszol, örökre játszol,
Fogd a fegyvert és számolj háromig.
Izzadok, lassan mozgok
Nincs időm gondolkodni, én következem.

És láthatod a szívemet, ahogy dobog,
Láthatod a mellkasomon keresztül.
Mondtam, nagyon félek, de nem megyek el,
Tudom, hogy túl kell élnem ezt a vizsgát,
Így meghúzom a ravaszt.

Mondj egy imát magadért,
Ő azt mondja, hogy csukd be a szemed,
Időnként az segít.
És akkor egy ijesztő gondolatom támadt:
Az, hogy ő még itt van, azt jelenti, hogy soha nem veszített.

És láthatod a szívemet, ahogy dobog,
Láthatod a mellkasomon keresztül.
Mondtam, nagyon félek, de nem megyek el,
Tudom, hogy túl kell élnem ezt a vizsgát,
Így meghúzom a ravaszt.

Ahogy az életem lepereg a szemeim előtt
Azon gondolkodom, hogy látni fogok-e még egy napfelkeltét?
Olyan sokaknak nincs esélyük elbúcsúzni,
De már túl késő az élet értékére gondolni.

És láthatod a szívemet, ahogy dobog,
Láthatod a mellkasomon keresztül.
Mondtam, nagyon félek, de nem megyek el,
Tudom, hogy túl kell élnem ezt a vizsgát.

És láthatod a szívemet, ahogy dobog,
Láthatod a mellkasomon keresztül.
Mondtam, nagyon félek, de nem megyek el,
Tudom, hogy túl kell élnem ezt a vizsgát,
Így meghúzom a ravaszt.

További Rihanna fordítások:
ÚJ! David Guetta feat. Rihanna – Who’s That Chick (Ki Ez A Csaj?)
Rihanna ft. Eminem – Love The Way You Lie Part 2 (Szeretem, Ahogy Hazudsz – Második rész)
Rihanna – Only Girl (Az Egyedüli Lány)
Rihanna – Wait Your Turn (Várj A Sorodra)
Rihanna – Cry (Sírni)
Eminem feat. Rihanna- Love The Way You Lie (Szeretem, Ahogy Hazudsz)
Rihanna – Te Amo (Szeretlek)

Rihanna – Russian Roulette (Orosz Rulett)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Cinthya_Love szerint:

    Az orosz rulett egy elmebeteg,aberrált “játék”! A lényege az,hogy 1 golyót helyeznek be a pisztolyba,megpörgetik a hüvelyt,a halántékukhoz teszik,és lőnek…Az,hogy túlélik-e,a szerencsén múlik…(Ahogy azt a klip is bemutatja…) Egyébként,ezt a számot RiRi a Chris Brown-os eset után írta…Így már talán meg lehet érteni,miért is ezt az egyébként nagyon kifejező címet adta a számnak…-Túl éled,vagy sem? A Szerencsén múlik…- :) Remélem,segítettem sokatoknak :) Píísz ‘n’ Rihanna flava! :)

Vélemény, hozzászólás?

