The Black Keys – Keep Your Hands Off Her (El A Kezekkel Róla)


Ilyen stílus még nem volt a blogon! rDAVE küldte be az amerikai blues-rock együttes ‘Keep Your Hands Off Her‘ című dalának fordítását. Köszönjük!

The Black Keys – Keep Your Hands Off Her (El A Kezekkel Róla)

Ő az enyém,
Ő az enyém, az enyém, az enyém.
Szeretem, ahogy jár,
Igen, jól sétál.
Szeretem, ahogy beszél,
Jaj igen, jól beszél.

El a kezekkel a csajomtól,
Ő nem a tiéd.

Szeretem, szeretem, szeretem,
Szeretem, szeretem, szeretem.
El a kezekkel a csajomtól,
Ő nem a tiéd.

Vélemény, hozzászólás?

