Metallica – Sad But True (Szomorú, De Igaz)


A második Metallica fordítás (az első itt), de ezt most rDAVE-nek köszönhetitek, aki a napokban kezdett el dolgozni saját blogján, az rdave.blog.hu-n, látogassátok és köszönjétek meg! :)

Metallica – Sad But True (Szomorú, De Igaz)

Hé, én vagyok az életed,
Én vagyok az, aki odavisz.
Hé, én vagyok az életed,
Én vagyok az, aki számít.

Ők, ők elárulnak,
Most én vagyok az egyetlen igaz barátod.
Ők, ők el fognak árulni,
Én örökké itt vagyok.

Én vagyok az álmod, ami igazivá tesz téged.
Én vagyok a szemed, amikor lopnod kell.
Én vagyok a fájdalmad, amikor nem érzel.
Szomorú, de igaz.

Én vagyok az álmod, egy eltévedt gondolat.
Én vagyok a szemed, amíg távol vagy.
Én vagyok a fájdalom, amíg megfizetsz.
Tudod, hogy ez szomorú, de igaz, szomorú, de igaz..

Te, te az álarcom vagy,
Te vagy a fedezékem, a menedékem.
Te, te az álarcom vagy,
Te vagy az, akit hibáztatnak.

Csináld, csináld a munkám,
Csináld a piszkos munkám, bűnbak.
Csináld, csináld a tetteim,
Te vagy az, aki szégyenkezhet.

Én vagyok az álmod, ami igazivá tesz téged.
Én vagyok a szemed, amikor lopnod kell.
Én vagyok a fájdalmad, amikor nem érzel.
Szomorú, de igaz.

Én vagyok az álmod, egy eltévedt gondolat.
Én vagyok a szemed, amíg távol vagy.
Én vagyok a fájdalom, amíg megfizetsz.
Tudod, hogy ez szomorú, de igaz, szomorú, de igaz.

Én vagyok az álmod,
Én vagyok a szemed,
Én vagyok a fájdalmad.

Én vagyok az álmod,
Én vagyok a szemed,
Én vagyok a fájdalmad.

Tudod, hogy ez szomorú, de igaz.

Gyűlölet, én vagyok a gyűlöleted.
Én vagyok a gyűlöleted mikor szerelmet akarsz.
Fizesd, fizesd árát,
Fizetni azért ami egyáltalán nem tisztességes.

Hé, én vagyok az életed,
Én vagyok az, aki oda vitt.
Hé, én vagyok az életed,
És engem már nem érdekel.

Én vagyok az álmod, ami igazivá tesz téged.
Én vagyok a szemed, amikor lopnod kell.
Én vagyok a fájdalmad, amikor nem érzel.
Szomorú, de igaz.

Én vagyok az igazság, amely hazudik.
Én vagyok az ésszerű alibid.
Én vagyok bent, nyisd ki a szemed.
Én vagyok te.

Szomorú, de igaz.

Vélemény, hozzászólás?

