Gwen Stefani – Hollaback Girl (Átlagos Hajrácsaj)


Gwen Stefani – Hollaback Girl (Átlagos Hajrácsaj)

Uh huh, ez az én sz**ságom,
Minden lány így tapos a lábadnál

Egy párszor már végigjártam ezt,
Ez nem fog csak úgy megtörténni,
Mert én nem vagyok egy átlagos hajrácsaj
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj,
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj.

Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom.

Hallottam, hogy hazugságot beszéltél
És te azt hitted én nem hallom meg,
Az emberek hallják mit beszélsz, feltüzelve mindenkit,
Szóval kész vagyok a támadásra, vezetem a falkát,
Kapni fogsz egy touchdown-t, ki fog ütni,
Így van, tedd le a pomponokat, feltüzelve mindenkit.

Egy párszor már végigjártam ezt,
Ez nem fog csak úgy megtörténni,
Mert én nem vagyok egy átlagos hajrácsaj
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj,
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj.

Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom.

Ez így van haver, találkozzunk a lelátónál,
Nincsenek igazgatók, nincsenek kistanárok,
Mindkettõnk gyõztes akar lenni, de csak egyikünk lehet az.
Én harcolni fogok, beleadok mindent,
Megbuktatlak, és leverlek
Így van, én leszek az egyetlen, és még egy fûbe harap.

Egy párszor már végigjártam ezt,
Ez nem fog csak úgy megtörténni,
Mert én nem vagyok egy átlagos hajrácsaj
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj,
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj.

Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom.

Hagy halljam ahogy mondod ez a dolog banánok
B-A-N-Á-N-O-K
(ez a dolog a banánok)
B-A-N-Á-N-O-K

Még egyszer
Ez a dolog banánok
B-A-N-Á-N-O-K
(ez a dolog a banánok)
B-A-N-Á-N-O-K

Egy párszor már végigjártam ezt,
Ez nem fog csak úgy megtörténni,
Mert én nem vagyok egy átlagos hajrácsaj
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj,
Nem vagyok egy átlagos hajrácsaj.

Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom,
Ez az én dolgom, ez az én dolgom.

Vélemény, hozzászólás?

