Nina Gordon – Tonight And The Rest Of My Life (Ma Éjjel És Életem Végéig)


Nina Gordon – Tonight And The Rest Of My Life (Ma Éjjel És Életem Végéig)

A föld felé zuhantam
Ázott szárnyakkal,
A nehéz dolgok nem repülnek
És az ég talán kigyullad
S porrá égeti a világ tengelyét,
Ezért szeretem jobban a nap nélküli eget,
A szemeimbe csillogás és égéshez képest.

Olyan könnyûnek érzem magam,
Csak ezt akarom érezni ma éjjel,
Olyan könnyûnek érzem magam,
Ma éjjel és egész életemen át.

Ragyogás a sötét tengerben,
Olyan könnyû vagyok, mint a szél,
Ott lebegek lélegzet nélkül,
Mikor az álmok szertefoszlanak.
Kinyitom a szemem
Rájövök, hogy
Minden egy végtelen tenger,
A súlytalanság elhalad felettem.

Olyan könnyûnek érzem magam,
Csak ezt akarom érezni ma éjjel,
Olyan könnyûnek érzem magam,
Ma éjjel és egész életemen át.

Minden csak hullámok és csillagok
Az univerzum a kezeimben nyugszik.

Olyan könnyûnek érzem magam,
Csak ezt akarom érezni ma éjjel,
Olyan könnyûnek érzem magam,
Ma éjjel és egész életemen át.

Olyan könnyûnek érzem magam,
Csak ezt akarom érezni ma éjjel,
Olyan könnyûnek érzem magam,
Ma éjjel és egész életemen át.

Vélemény, hozzászólás?

