REM – Losing My Religion (Elvesztem A Hitem)


REM – Losing My Religion (Elvesztem A Hitem)

Az Élet nagyobb,
Nagyobb mint te
És te nem vagy én.
A táv amit meg akarok tenni,
A messzeség a szemeidben,
Ó, nem mondtam túl sokat,
Én Feladom

Az én vagyok a sarkon,
Az én vagyok a rivaldafényben,
Elvesztem a hitemet,
Megpróbálom  fenntartani veled
És nem tudom hogy megtudom-e csinálni.
Ó nem azt akarom mondani, hogy ez túl sok,
Nem mondtam, hogy elég,
Azt hittem, hogy én hallottalak nevetni,
Gondoltam, hogy én hallottalak énekelni,
Azt hiszem mintha láttalak volna megpróbálni.

Minden suttogás
Minden ébren töltött órában,
Kiválasztom a vallomásaimat,
Próbálom rajtad tartani a szemem,
Mint egy sérült elveszett vak bolond.
Ó nem azt akarom mondani, hogy ez túl sok,
Én feladom.

Vedd figyelembe ezt,
Az évszázad mögött,
Vedd figyelembe ezt,
A botlás ami magamhoz térített,
A térdeim hibáztak,
Mi van, ha ez mind csak fantázia.
Jött és körém hullott,
Most mondottam, túl sokat.
Azt hittem, hogy én hallottalak nevetni,
Gondoltam, hogy én hallottalak énekelni,
Azt hiszem mintha láttalak volna megpróbálni.

De ez csak  egy álom volt,
Ez csak egy álom volt.

REM – Losing My Religion (Elvesztem A Hitem)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Andy szerint:

    Imádom!Nálam ez a favorit 1991 óta.Én 1991 óta R.E.M. megszállott rajongó.Facebook-on is van oldalam Greatest& Tribute R.E.M..Kukkold meg és like ha tetszik.Köszi!

Vélemény, hozzászólás?

