Mat Kearney – All I Need (Minden Amire Szükségem Van)


Mat Kearney – All I Need (Minden Amire Szükségem Van)

Jött és egész éjjel fújt
Arra ébredtem ma reggel, hogy vérvörös az ég
Az  égő hídon kikapcsolják a lámpákat
Rohanunk Ezt látom a szemedben
Ha semmi nem biztonságos, akkor nem értem.
Hívj a fiúdnak, de próbálom, hogy férfid legyek
Még egy nap és ez az egész elcsúszik a homokon
Megérinted ajkam, és fogd a kézfejem
A tenyeremet

Hiszem,hogy mindketten tudjuk, hogy mi van a fejünk felett
Míg van hova menni, és nem otthon maradni, hogy  elveszik
A víz emelkedik a folyón, elpirulva
Mindent OK lesz , amíg mi meg nem halottunk
Ha minden megvan a kicsússzon
Úgy értettem, amit mondtam, amikor azt mondtam, az én haldokló napomon
Én vagyok a minden számodra, te vagy minden a számomra
Lehet, hogy minden elveszett, sötét, de te vagy minden, amit látni akarok
Te vagy minden, amit látni akarok

A falak remegnek, hallom riasztani őket
Üveg törik, ne engedd el a karom
Kapd el a csomagod, és a képet, a helyről ahol találkoztunk
Minden, amit majd elhagysz, és minden, ami marad
Ha minden megvan fújd el
Megvan a rock és a rock, míg a napom haldoklik
Én vagyok a minden a számodra, te vagy minden, számomra
Lehet, hogy minden megvan, de ez minden, ami kell
Te vagy minden, ami kell

És ha minden megvan, amit senki sem tud beszüntetni,
Tudom, hogy szeretlek, ha csak ennyit tudunk,
A könnyek jönnek elő, keveredik az esővel,
Tudom, hogy szeretlek, ha csak ennyit kell tudnunk.

A medence működik, elrohanunk mérföldekre a konkrét helyszíntől
Nyolc méter mélyen vagyunk, és az eső még mindig jön le
A TV játssza minden a városban
Belerángattak minket egy csetepatéba, ami nem fog megfullasztani minket

.

Vélemény, hozzászólás?

