Killerpilze – Wir (Mi)


Ezt a fordítást ναяgα тяιxxι küldte be nekünk, ezúton is nagyon szépen köszönjük! (тяιxxι egy másik dalszöveget is eljuttatott hozzánk, amit holnaptól lehet elolvasni.)

Killerpilze – Wir (Mi)

Te olyan közel vagy hozzám, és mégis olyan távol,
Valami nem stimmel velünk,
Ezt nem kell megmagyaráznod.
Én mindent odaadtam neked, amit csak adhattam,
De ennek a jelentőségét nem tudod,
Egy nap veled, egy nap csupa boldogságban,
Mi megalkottuk az álmainkat, összeállt a kép,
Tudod, együtt mentünk kéz a kézben,
De hogy te most menni akarsz,
Hát elvesztem az eszem.

Becsukom a szemeimet és remélem, hogy itt maradsz,
Nem tudok egyedül lenni, ez egyet jelent:
Mi…
Egy részem meghal, hogyha elveszítelek téged,
Ezért becsukom a szemeimet és remélem, hogy itt maradsz.

Sok minden szar volt, ezt hozzáteszem,
Senki nem tudott felhúzni, senki, csak Te!
A veszekedéseink elég normálisak voltak,
Igazából nem volt rossz és jó.
Ne hagyj itt engem, ne hagyj egyedül az éjszakában!
Igazán sokat gondolkodtam,
Most nem tudom azt mondani neked hogy megváltozom,
A helyed még mindig mellettem van.

Becsukom a szemeimet…

Amit nekem jelentesz, azt nem tudom leírni,
Én csak kérni tudlak, hogy maradj velem.
Te olyan jó vagy nekem, és ezt te pontosan tudod,
Ne mondj le rólam! Te tudsz engem értékelni.

Becsukom a szemeimet…

Amit nekem jelentesz, azt nem tudom leírni,
Én csak kérni tudlak, hogy maradj velem.
Becsukom a szemeimet, és remélem, hogy itt maradsz.

De ha mégis elmész…
Kérlek csukd be az ajtót!

Vélemény, hozzászólás?

