Bon Jovi – All About Lovin’ You (Az Egész Arról Szól, Hogy Szeretlek)


Az amerikai rockegyüttest Jon Bon Jovi (John Francis Bongiovi Jr.) alapította 1983-ban. A zenekar tagjai továbbá: Richie Sambora (gitáros), David Bryan (billentyűs), Alec John Such (basszusgitáros) és Tico Torres (dobos).

A zenekarról további információkat olvashattok itt, a hivatalos YouTube csatornájukért pedig kattintsatok ide.

Most az ‘All About Lovin’ You‘ dalszövegét ismerhetitek meg, aminek a fordítását Szasza küldte el és ezért nagy köszönet illeti Őt!

Bon Jovi – All About Lovin’ You (Az Egész Arról Szól, Hogy Szeretlek)

Életem lapjait nézegetem,
Az elhalványult emlékeket rólam és rólad.
A hibákat amiket elkövettem,
Sok pofont kaptam az élettől és gyakran csalódtam,
De te mindig ott voltál, hogy átsegíts,
Megjártuk már ezt az utcát egyszer-kétszer.
Mindent kockára teszek,
Azt kérded hogyan jutottunk el idáig,
A válasz a szemembe van írva.

Mindig amikor rád nézek, valami újat fedezek fel,
Ez még boldogabbá tesz, és ettől csak még jobban vágyom rád!
Nem akarok aludni éjjelente, s álmokra pazarolni az időt!
Ha végiggondolom hogyan alakult az életem,
Az egész arról szól, hogy szeretlek!

Éltem, szerettem, elvesztem, leróttam a tartozásom,
Megjártuk együtt a poklot és a mennyet
S mindeközben te végig a legjobb barátom voltál.
A szavakért melyeket nem mondtam ki, és a dolgokért melyeket nem tettem meg
Ma éjjel kárpótollak.

Mindig amikor rád nézek, valami újat fedezek fel,
Ez még boldogabbá tesz, és ettől csak még jobban vágyom rád!
Nem akarok aludni éjjelente, s álmokra pazarolni az időt!
Ha végiggondolom hogyan alakult az életem,
Az egész arról szól, hogy szeretlek!

Elveheted tőlem a világot,
Hiszen te vagy a mindenem.
Csak nézz rám,
Az egész arról szól, hogy szeretlek!

Mindig amikor rád nézek, valami újat fedezek fel,
Ez még boldogabbá tesz, és ettől csak még jobban vágyom rád!
Nem akarok aludni éjjelente, s álmokra pazarolni az időt!
Ha végiggondolom hogyan alakult az életem,
Az egész arról szól, hogy szeretlek!

Az egész arról szól, hogy szeretlek!

Küldjétek be Ti is dalszöveg fordításaitokat a kapcsolat.dalszovegekmagyarul@gmail.com címre!

Vélemény, hozzászólás?

