Kelly Rowland ft. David Guetta – Commander (Parancsnok)


David Guetta és Kelly Rowland még egyszer! A dalszövegért nagy köszönet jár TibuKrazBonc-nak !

Kelly Rowland ft. David Guetta – Commander (Parancsnok)

Táncolj, táncolj…

Úgy érzem, mintha a DJ az én testőröm lenne,
Látod ahogy véd engem,
Azzal a felső szólammal és azzal a basszussal,
Eléggé felszabadultnak érzem magam a kemény partizáshoz…

Ez a ruha nem fog pocsékba menni,
Úgy érzem, mintha a sajátom lenne a hely, bizony.
V.I.P.-nek lenni főnökség,
Látod ahogy ezek az emberek bámulnak,
Figyeld, hogy hogyan lendítem a hajamat !

Én egy táncparkett szerető vagyok,
Baby, senki más nincs, aki úgy csinálja, ahogy én csinálom,
Bizony !

Így tovább, folytasd,
Én leszek a parancsnokod!
Nincs félelem, nincs kétség,
Én fogom nyújtani a választ,
Most rögtön parancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod,
Most azonnal megparancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod !
Most rögtön megparancsolom, hogy…
Én leszek…

Nincs is ok az ünneplésre,
De te tudod, hogy nekünk lesz egy bálunk,
Pezsgő ömlik a falról,
És bulizni fogok pokoli későig.
De nem aggódom, egyáltalán nem,
Csak felhívom a sofőrömet, igen.
Megmondom neki, hogy vegyen fel reggel 8-kor.
Nem, mi nem állunk meg pont itt,
Elvisszük a bulit a pecóig,
Gyerünk, egész este baby!
Nem fogsz találni olyan hölgyet,
Aki úgy csinálja, ahogy én csinálom, jeá!

Így tovább, folytasd,
Én leszek a parancsnokod!
Nincs félelem, nincs kétség,
Én fogom nyújtani a választ,
Most rögtön parancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod,
Most azonnal megparancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod !
Most rögtön megparancsolom, hogy…

Ez zsúfolásig megtelt,
Szóval DJ merre vagy?
Tudom, hogy figyelsz rám,
Tehát tedd azt a basszust támadássá
Mozgassuk meg ezeket az embereket!
Tudod, hogy némi tér kell nekem,
Azt csinálni, amit csinálok,
Én egy bolondot készülök alakítani,
Kapcsold a fényeket fel!

Így tovább, folytasd,
Én leszek a parancsnokod!
Nincs félelem, nincs kétség,
Én fogom nyújtani a választ,
Most rögtön parancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod,
Most azonnal megparancsolom neked, hogy táncolj!
Én leszek a parancsnokod !
Most rögtön megparancsolom, hogy…

Táncolj, táncolj…

Küldjétek be Ti is dalszöveg fordításaitokat a kapcsolat.dalszovegekmagyarul@gmail.com címre!

További David Guetta fordítások:
ÚJ! David Guetta ft. Usher – Without You (Nélküled)
David Guetta feat. Flo Rida & Nicki Minaj – Where Them Girls At (És Azok A Lányok Hol Vannak?)
David Guetta feat. Rihanna – Who’s That Chick (Ki Ez A Csaj?)
David Guetta & Chris Willis feat. Fergie & LMFAO – Gettin’ Over You (Kiheverni Téged)
David Guetta feat. KiD CuDi – Memories (Emlékek)
David Guetta feat. will.i.am – I Wanna Go Crazy (Meg Akarok Bolondulni)
David Guetta Ft. Afrojack – Louder Than Words (Hangosabb, Mint A Szavak)

Kelly Rowland ft. David Guetta – Commander (Parancsnok)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

