Miley Cyrus – Ordinary Girl (Átlagos Lány)


Egy viszonylag friss szám Hannah Montanától, vagyis Miley Cyrus-tól, ami a Hannah Montana Forever című albumon található. A fordításért babyramynak jár a köszönet! :)

Miley Cyrus – Ordinary Girl (Átlagos Lány)

Ne érts félre
Szeretem azt, aki vagyok,
Nem akarok hálátlan lenni.
Talán érdekesen hangzik ez,
De igazán szeretem ezt a
Szerepet, amit játszok.

A dalok, amiket éneklek,
De a hírnévvel a dolgok
Annyira egyszerűnek tűnnek,
Aztán hirtelen már semmit sem érsz el.
Azt kívánom, bárcsak mások is
Belelátnának a dolgokba.

Én csak egy átlagos lány vagyok,
Néha lusta vagyok és unatkozok
És félek és úgy érzem, mintha
Nem vennének észre.
Boldognak érzem magam,
Aztán bolondnak,
Magamat szívatom a
Saját szavaimmal,
Ígéretet teszek és vannak álmaim
És csak hinni szeretnék.
Bármi megtörténhet ebben a világban,
Egy átlagos lányért,
Mint te, mint én.

Hogy vagy? Hello! Viszlát!
Egyik nap itt, aztán ott
És újra ideje útra kelni,
Miss Híresség mindig úton van,
De a legjobb út előre haladni.
A show miatt mennem kell,
Pózolni kell a magazinok címlapján,
Mindenhová, ahol megérkezem ötöst kapok,
Többet fizetnek nekem az életnél is.

Én csak egy átlagos lány vagyok,
Néha lusta vagyok és unatkozok
És félek és úgy érzem, mintha
Nem vennének észre.
Boldognak érzem magam,
Aztán bolondnak,
Magamat szívatom a
Saját szavaimmal,
Ígéretet teszek és vannak álmaim
És csak hinni szeretnék.
Bármi megtörténhet ebben a világban,
Egy átlagos lányért,
Mint te, mint én.

Így odaadok mindent vagy semmit
És állj két lábbal a földön,
Megbotlottál és elestél,
Egy kis szerencsével még sokra viheted,
Úgyhogy ne aggódj amiatt,
Hogy mit mondanak az emberek.
Ki tudja, honnan fúj a szél?
Egy egyszerű lányért…

Én csak egy átlagos lány vagyok,
Néha lusta vagyok és unatkozok
És félek és úgy érzem, mintha
Nem vennének észre.
Boldognak érzem magam,
Aztán bolondnak,
Magamat szívatom a
Saját szavaimmal,
Ígéretet teszek és vannak álmaim
És csak hinni szeretnék.
Bármi megtörténhet ebben a világban,
Egy átlagos lányért,
Mint te, mint én.

Én csak egy egyszerű lány vagyok,
Mint te, mint én,
Mint én, mint te.

További Miley Cyrus fordítások:
Miley Cyrus – When I Look At You (Mikor Rád Nézek)
Miley Cyrus – Can’t Be Tamed (Megszelídíthetetlen)

Vélemény, hozzászólás?

