Adam Lambert – Voodoo (Vudu)


Kingcii jóvoltából összesen 9 Adam Lambert fordítást olvashattok majd a közeljövőben, ezek közül egy az alant olvasható ‘Voodoo‘!
Kilencszeres köszi! :)

Adam Lambert – Voodoo (Vudu)

Holdfény a mocsáron,
A szerelem szent, szegd meg a tabut.
Tudni akarom, mi van az italodban,
Lekötött ez a nagy rajongás.

Mindenhol szerelmet kerestem,
Te vagy a vadász én vagyok az áldozatod.
Szerelmi másnaposságba estem,
Próbálok elmenni, de muszáj maradnom.

Ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol.

A mocsár énekel a bazár fölött,
Kígyóharapások ringatják a csillagokat.
El vagyok ragadtatva, nincs gyógymód,
Nincs menedék a csábításod elől.

Mindenhol szerelmet kerestem,
Te vagy a vadász én vagyok az áldozatod.
Szerelmi másnaposságba estem,
Próbálok elmenni, de muszáj maradnom.

Ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol.

Mert ez a vudu… amit csinálsz,
Minden, amit csinálsz.
Emiatt bolondulok érted…
Mert mikor a vudut csinálod…
Én csak olyan vagyok, mint egy bábu,
Abba a tűzbe löksz be.

Szóval mindig mikor megpróbálom megtörni ezt a transzt,
Nagyon félek, hogy elveszítem az esélyemet.
Megbabonáz, a mocsár.
Csak azt akarom mondani, hogy akarom a átkod,
Nem akarok nélküle élni.
Annyira érdekel a szexualitásod!

Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Mert ez a vudu, vudu, vudu, teljesen elvarázsol,
Annyira érdekel a szexualitásod!

Adam Lambert – Voodoo (Vudu)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

