3OH!3 ft. Neon Hitch – Follow Me Down (Kövess Engem Lefelé)


Szűcs Virág Natália (FF) már több dalszöveget is beküldött nekünk (Karl Wolf – Africa, Karl Wolf – My Ethnicity, Shontelle ft. Akon – Stuck With Each Other – tessék őket is elolvasni ;), most a napjainkban nagy népszerűségnek örvendő 3OH!3 (“three oh three“) egyik dalának fordítását ismerhetitek meg.

“Valami ilyesmit mondhatott a nyúl Alice-nek, mielőtt elvitte Csodaországba, ugyanis Sean és Nat, azaz a 3OH!3 ezt a számot az Alice in Wonderland című filmhez írta. Kövessetek Twitteren, ha tetszett a fordítás! http://twitter.com/SzViragNatalia

A Dalszövegek Magyarult is megtalálhatjátok a Twitteren: http://twitter.com/dalszovegek

3OH!3 ft. Neon Hitch – Follow Me Down (Kövess Engem Lefelé)

Vigyél el, vigyél el innen,
Annyira úgy érzem, érzem, hogy na-na-na-na!

Baby, baby, mi itt mind őrültek vagyunk,
Nem kell, hogy aggódj!
Na-na-na na-na…

Tehát kövess engem lefelé (Hová?)
El a városból (Veled)
Kislány, túl lassan mozogsz!
Tehát kövess engem lefelé (Melyik úton?)
Körbevezetlek (Rendben)
Van egy hely, ahova el kell mennünk!

Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Oooh Whoo, la-la-la-la-la…

Tánc, séta… az órák csak beszélnek.
Azt éneklik, éneklik: la-la-la-la!
Urak és hölgyek, állatok és gyerekek,
Azt énekeljük: na-na na-na-na!

Tehát kövess engem lefelé (Hová?)
El a városból (Veled)
Kislány, túl lassan mozogsz!
Tehát kövess engem lefelé (Melyik úton?)
Körbevezetlek (Rendben)
Van egy hely, ahova el kell mennünk!

Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Oooh Whoo, la-la-la-la-la…
Ah ah ah oh oh…

Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Oooh Whoo, la-la-la-la-la…
Ah ah ah oh oh…

Le, le. Le, lefelé. Rendben…

Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Oooh Whoo, la-la-la-la-la…

Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Kövess engem,
Kövess engem!
La-la-la la-la…
Oooh Whoo, la-la-la-la-la…

Továbbra is várjuk dalszöveg fordításaitokat a kapcsolat.dalszovegekmagyarul@gmail.com címre!

3OH!3 ft. Neon Hitch – Follow Me Down (Kövess Engem Lefelé)” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Yeah így beküldve még szebb! Amúgy meg arra az üzire válasznak, hogy valamit tudhatok mert te is nagyon bírod őket, annyit, hogy ez semmi több, csak két szó: Jó ízlés! :D És igenigen, tessék a többit is olvasni! :) És ‘követni’ engem is és a magyar dalszövegeket is!

Vélemény, hozzászólás?

