Adam Lambert – I Just Love You (Én Csak Téged Szeretlek)


Az Adam Lambert rajongók még sok-sok fordítást megismerhetnek kingcii jóvoltából a közeljövőben, de haladjunk csak szépen sorban! :)
Az ‘I Just Love You‘ című szám eredetileg Five for Fighting nevéhez kötődik.

Adam Lambert – I Just Love You (Én Csak Téged Szeretlek)

Egyedül, igen ez az a szó.
A saját szívemet hagyom el,
Mikor őt is elhagyom.
A napok örökké tartanak
És az éjszakák is ugyanúgy.

Egy este kint az utcán,
Egy fél világnyira otthonról.
Azt hittem, hogy alszik,
Mikor jött a hívás.

Azt mondtam, édes, késő van, minden rendben,
És csend lett a szobában, amíg azt nem mondta:

Én, én csak téged szeretlek,
Nem tudom miért, csak szeretlek.
Mikor jössz haza?
Hamarosan én is megjövök,
És én is csak téged szeretlek.

Egyedül hagy egy időre, amíg felszabadít,
Becsukom a szemem és róla álmodok.

Elveszik a kezeim közt,
A feje a szívemen
És halkan suttogja a szavakat…

Én, én csak téged szeretlek,
Nem tudom miért, csak szeretlek.
Mikor jössz haza?
Hamarosan én is megjövök,
És én is csak téged szeretlek.

Soha nem állok le csodálkozni,
Hogy a 4 éves kislányom pontosan tudja, mit kell mondani.

Én, én csak téged szeretlek,
Nem tudom miért, csak szeretlek.
Mikor jössz haza?
Hamarosan én is megjövök,
És én is csak téged szeretlek.

Vélemény, hozzászólás?

