Taylor Swift – Mine (Enyém)


TibuKrazBonc küldte el nekünk Taylor Swift legújabb számának fordítását. Köszönjük szépen! :)

Taylor Swift – Mine (Enyém)

Főiskolás voltál, részidő munkás felszolgáló,
Elhagyván egy kis várost és soha vissza nem nézvén,
Nem kockáztattam, féltem, hogy nem sikerül.
Azon tűnődöm, hogy miért törődünk a szerelemmel, ha sosem tart örökké?

Azt mondom, hogy “Elhiszed ezt?”
Ahogyan fekszünk a kanapén,
A pillanatot, látom már,
Igen, igen, most már látom.

Emlékszel, ahogy ott ültünk a víz mellett?
A karodat körém tetted az első alkalommal,
Te csináltál az óvatlan ember óvatos leányából lázadót,
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha az enyém volt.

Felvillanó jövő képek és mi magunkra vesszük a világot együtt
És van egy fiók a dolgaimmal az otthonodban,
Megtudtad a titkaimat és rájössz, hogy miért vagyok megfontolt,
Mondod, hogy mi sosem követjük el a szüleim hibáit.

De számláink vannak, amit fizetni kell,
Nincsen semmiféle megfejtésünk,
Amikor nehéz volt elfogadni, igen, igen,
Ez az, amit gondolok erről!

Emlékszel, ahogy ott ültünk a víz mellett?
A karodat körém tetted az első alkalommal,
Te csináltál az óvatlan ember óvatos leányából lázadót,
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha az enyém volt.

Emlékszel a város fényeire a vízen?
Megláttál engem, kezdted elhinni az első alkalommal.
Te csináltál az óvatlan ember óvatos leányából lázadót,
Te vagy a legjobb teremtés, ami valaha az enyém volt.

És emlékszek arra a harcra, hajnali kettő óra harminckor,
Mondtad, hogy kicsúszott minden a kezeinkből,
Kifutottam sírva, és követtél engem az utcára.

Ráveszem magamat a búcsúzásra,
Mert ez minden, amit valaha tudtam.
Aztán megfogtál engem egy meglepetéssel,
Mondtad, hogy sose foglak egyedül hagyni!

Ezt mondtad: “én emlékszem, hogyan éreztük magunkat a víz mellett ülve,
És minden alkalommal, amikor rád nézek, olyan mintha az első alkalom lenne.
Szerelmes lettem egy óvatlan ember óvatos lányába.
Ő a legjobb teremtés, ami valaha az enyém volt.”

Te csináltál lázadót az óvatlan ember óvatos leányából,
Te vagy a legjobb dolog, ami valaha az enyém volt.
El tudod ezt hinni?
Mi meg fogjuk tenni most, és látom már,
Most már látom!

Taylor Swift – Mine (Enyém)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tibukrazbonc szerint:

    Így van, én vagyok, az egyetlen ilyen névvel. Az én nevem Univerzális,
    mindehol Tibukrazbonc vagyok a neten, olykor még
    az életben is. :D

Vélemény, hozzászólás?

