Adam Lambert – For Your Entertainment (A Szórakoztatásodért)


Kriszti küldte be Adam Lambert első igazi nagy slágerének fordítását, azaz a ‘For Your Entertainment‘ magyar dalszövegét. Köszönjük! :)

Adam Lambert – For Your Entertainment (A Szórakoztatásodért)

Olyan vonzóak az extrém dolgok,
Fel tudjuk venni az iramot?
Kattanj rá,
Izgulj rá,
El kell szórakoztatnod.

Üsd meg a szintet
Benne vagy?
Baby ne félj,
Bántani foglak, de igazán jó lesz, baby.

Gyerünk,
Ez az én műsorom,
Baby, csináld, amit mondok,
Ne félj a lényegre térni
Majd én megmutatom neked.
Megmondtam,
Lefoglak, amíg magadon kívül nem leszel,
Addig csinálom, amíg a nevemet sikoltod.

Nincs menekvés, amikor elkezdem,
Ha egyszer az enyém a szíved,
Nincs esély rá, hogy megnyomd a vészcsengőt.
Szóval, bírd ki, amíg végzek.
Óh, tudod, hogy mibe keveredtél?
Tudod kezelni, amit csinálok?
Mert nyersen fogod kapni,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Fogadok, hogy azt hitted, gyengéd és édes vagyok,
Azt gondoltad, hogy egy angyal vett le a lábadról,
De, most fokozni akarom az élvezetet,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Minden rendben van,
Nem lesz gond,
Baby, én irányítok.
Érezd a fájdalmat Fájdalmat okozok
És gyönyört okozok
Mindkettő mestere vagyok.
A szemeid zárd le, és ne az elméd,
Engedje be a lelkedbe.
Addig dolgozom, amíg teljesen el nem élvezel.

Nincs menekvés, amikor elkezdem,
Ha egyszer az enyém a szíved,
Nincs esély rá, hogy megnyomd a vészcsengőt.
Szóval, bírd ki, amíg végzek.
Óh, tudod, hogy mibe keveredtél?
Tudod kezelni, amit csinálok?
Mert nyersen fogod kapni,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Fogadok, hogy azt hitted, gyengéd és édes vagyok,
Azt gondoltad, hogy egy angyal vett le a lábadról,
De, most fokozni akarom az élvezetet,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Óh, tudod, hogy mibe keveredtél?
Tudod kezelni, amit csinálok?
Mert nyersen fogod kapni,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Fogadok, hogy azt hitted, gyengéd és édes vagyok,
Azt gondoltad, hogy egy angyal vett le a lábadról,
De, most fokozni akarom az élvezetet,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

Adam Lambert – For Your Entertainment (A Szórakoztatásodért)” bejegyzéshez ozzászólás

    • Heló!
      Ha olyat kerestél, ami nem az, de mégis ez lett, akkor nem az, azonban ha ezt kerested és ezt is találtad, akkor ez bizony nem az, hanem ez… Érted?
      :)

  1. Csá!! Hol is kezdjem de Ricsi14 te nem vagy normális/van eszed?
    Hogy lehet a For Your Entertainment jobb mint az If I Had You??EZ SÉRTŐ EMBER TE NORMÁLIS VAGY?!

  2. Egyébként tök mindegy melyik számát hallgatod mert a pasi isten király!
    ……..-va jó hangja van és még cukker is !! IMÁDOM!!
    Nem beszólni akkarok mint előbb de, jobb mint Sp, MM, és Alexandra Stan az is milyen gebe már!!
    Csávesz!!

  3. Egy lány szerint:

    Szerintem is király hangja van!!a pasi meg egyre cukibb!<3 és igaza van roxinak nem a hülye énekesek kellenek!kukába a szemetekkel!

Vélemény, hozzászólás?

