Reckless – The End (Vége)


Echo (weboldala itt érhető el) küldte el nekünk a görög származású DJ ‘The End‘ című számának a fordítását. Köszönjük! :)

Reckless – The End (Vége)

Az időt teljesen,
Visszatekerem.
De nem tudom elfelejteni, hogy szerettél engem,
Már nem vagy mellettem,
Valami nincs rendben,
Te voltál a kedvenc kábítószerem.

Baby, tudom, hogy ez te vagy és én,
Kaptunk valamit, amit nem tudunk elhagyni.
Mélyen bennem van az az érzés,
Mert te és én, ez jelentett valamit.

Hogy soha nem leszek újra szerelmes, szerelmes, szerelmes,
Baby, már nincs okunk a színlelésre sem.
Azt mondtam, hogy soha nem leszek újra szerelmes, szerelmes, szerelmes,
Baby, már nincs okunk a színlelésre sem.
Nem leszek soha szerelmes, szerelmes, újra szerelmes,
Baby, sose hittem volna, hogy a vége ez lesz.

Letagadom, hogy ez összetör engem.
Nem hazudom, hogy az élet üres lett.
Nehéz és hiába próbálok harcolni, de nem megy.
Csak mutasd meg, jobbá hogy tehetem.

Baby, tudom, hogy ez te vagy és én,
Kaptunk valamit, amit nem tudunk elhagyni.
Mélyen bennem van az az érzés,
Mert te és én, ez jelentett valamit.

Hogy soha nem leszek újra szerelmes, szerelmes, szerelmes,
Baby, már nincs okunk a színlelésre sem.
Azt mondtam, hogy soha nem leszek újra szerelmes, szerelmes, szerelmes,
Baby, már nincs okunk a színlelésre sem.
Nem leszek soha szerelmes, szerelmes, újra szerelmes,
Baby, sose hittem volna, hogy a vége ez lesz.

Vélemény, hozzászólás?

