Adam Lambert – Sleepwalker (Alvajáró)


A fordításért kingciinek jár a köszönet! :)

Adam Lambert – Sleepwalker (Alvajáró)

Láttam rólad egy képet,
Egy üres folyosóban lógott.
Hallottam egy hangot, amit már ismertem
És nem tudtam elmenni.
Ez visszavitt mindennek a végére,
Mindent éreztem, az összes könnyet, újra.

Kint esik az eső,
Egy csepp sem talál el engem.
Sikítok az égre,
De nem jön ki hang a számon,
Ez olyan mintha nem éreznék
Miután megérintettél.
Nem alszok, de nem is vagyok ébren,
Miután szerettél engem.

Nem tudom ezt kikerülni,
Mindig falakba ütközök, de nem török le.
Azt mondtam én csak vándorlok,
Szememet miattad csukom be.
Egy alvajáró vagyok,
Egy alvajáró vagyok.

Engedj ki ebből az álomból!

Mindenhol ahova megyek,
Látok még egy emléket
És összes hely, amit ismertünk,
Mindig ott van és kísért engem.
Körbe-körbe sétálok
És nagyon elveszettnek, magányosnak érzem magam.
Te vagy minden, amire szükségem van,
De te nem akarsz engem.

Nem tudom ezt kikerülni,
Mindig falakba ütközök, de nem török le.
Azt mondtam én csak vándorlok,
Szememet miattad csukom be.
Egy alvajáró vagyok,
Egy alvajáró vagyok.

Engedj ki ebből az álomból, álomból!
Engedj ki ebből az álomból!

Nem tudom ezt kikerülni,
Mindig falakba ütközök, de nem török le.
Azt mondtam én csak vándorlok,
Szememet miattad csukom be.

Egy alvajáró vagyok,
Egy alvajáró vagyok.
Egy alvajáró vagyok. Egy alvajáró vagyok.

Engedj ki ebből az álomból!

Adam Lambert – Sleepwalker (Alvajáró)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

