Karl Wolf – I’ll Wait (Várni Fogok)


“A libanoni-kanadai Tripla Tehetség, a producer, énekes és dalszerző Karl Wolf harmadik szólóalbumán, a Nightlife-on található az I’ll wait.
Én várni fogok a következő CD-jéig… Ha nem is örökké, de a 2011-es év elejéig biztosan, amikorra tervezi a megjelenését. ;)” /Szűcs “FF” Virág Natália/

Látogassátok meg FF weboldalát ide kattintva, valamint YouTube csatornáját, amit itt érhettek el, sőt kapcsolatba tudtok lépni vele Twitteren és Facebookon is!

Köszönjük a fordítást!

Karl Wolf – I’ll Wait (Várni Fogok)

Sosem hittem,
Hogy el fogsz menni.
És tudom, hogy vissza fogsz jönni hozzám,
Visszajössz majd hozzám, én tudom.
Üres nélküled az élet,
És nélküled nem is én vagyok.
És az egyetlen, amit tehetek,
Hogy várok rád.

Minden nap azért imádkozom, hogy eljöjj hozzám,
És csak abban bízhatok, hogy Ő odafent nem ejt át.
Igen… Úgyhogy
Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
A néma csendben fogok várni, étlen-szomjan,
A te hajódért könyörögve, ami majd megment.
Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
Még ha mérföldekre is vagy tőlem,
Én akkor is itt leszek,
És várok.

Akárhányszor elmozdulnék,
Valami bent mindig itt tart.
Azokra a különleges dolgokra gondolok, amiket együtt tettünk…
Elmélyedve az emlékekben.
Amióta elmentél,
Az életem nem ugyanaz,
Mert senki másnak nincs már hely a szívemben. (Nem!)
És addig nem látom magam továbblépni,
Amíg várok rád.

Zuhan az éjjel,
Bárcsak hívnál!
Teljesen egyedül vagyok!
Oh,
Körül vesz a köd,
Még mindig nem lelnek rám!
Rosszfelé tartok…
Ez a Világ egy csoda.
Igen,
Ez a lány egy csoda.
Úgyhogy rólad álmodom
A nagy kékségben, a szomorúságban,
Te vagy számomra az egyetlen!

Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
A néma csendben fogok várni, étlen-szomjan,
A te hajódért könyörögve, ami majd megment.
Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
Még ha mérföldekre is vagy tőlem,
Én akkor is itt leszek,
És várok.
Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
A néma csendben fogok várni, étlen-szomjan,
A te hajódért könyörögve, ami majd megment.
Várni fogok, örökké!
Várni fogok örökké!
Még ha mérföldekre is vagy tőlem,
Én akkor is itt leszek,
És várok rád.

Vélemény, hozzászólás?

