Pink – Lonely Girl (Magányos Lány)


fruzsyy küldte el nekünk PinkLonely Girl‘ című dalának fordítását, ami az énekesnő 2001-ben megjelent albumán, a Missundaztood-on található (olyan slágerek mellett, mint a ‘Get The Party Started‘, a ‘Family Portrait‘, a ‘Just Like A Pill‘ és a ‘Don’t Let Me Get Me‘).

Köszönjük a fordítást! :)

Pink – Lonely Girl (Magányos Lány)

Emlékszem amikor először sírtam,
Ahogyan megtöröltem a szemeimet, eltemettem belül a fájdalmam.
Minden emlékem -a jó és a rossz-, elmúlt,
Nem is volt idő rá, hogy észrevegyem.

Bámultam a repedéseket a falakon,
Mer’ várom, hogy az egésznek vége legyen.
Én még mindig összegömbölyödök az ágy alatt,
Mer’ eszembe jut újra meg újra.

Tudod még, hogy ki vagy?
Azt hiszem, próbálom megtalálni…
Egy kölcsönzött álom vagy egy szupersztár?
Egy csillag szeretnék lenni.
Az élet jó hozzád, vagy pedig rossz?
Már nem tudom megmondani…
Tudod még, hogy mid van?

Ébren hazudni, napfényt nézni,
A madarak pedig már énekelnek
Amíg én a gyűrűket számolom a szemeim körül.
Folyamatosan nyom a világ, rosszul tudom…
Én nem is érzem a fájdalmat és nem is akarom megprobálni.

Keresem a módját, hogy hogyan lehetnék
Az a személy, amikről álmodtam 16 évesen.
Óh, semmi sem elég…
Óh, bébi semmi sem elég, ami annak tűnik.

Tudod még, hogy ki vagy?
Azt hiszem, próbálom megtalálni…
Egy kölcsönzött álom vagy egy szupersztár?
Egy csillag szeretnék lenni.
Az élet jó hozzád, vagy pedig rossz?
Már nem tudom megmondani…
Tudod még, hogy mid van?
Nem…

Szóval Magányos lány, mesélj nekem,
Mert kíváncsi vagyok, hogyan érzel valójában!
Én egy magányos lány vagyok, elmondom a mesét neked,
Mert én csak próbálom megvalósítani minden álmomat.

Tudod még, hogy ki vagy?
Azt hiszem, próbálom megtalálni…
Egy kölcsönzött álom vagy egy szupersztár?
Egy csillag szeretnék lenni.
Az élet jó hozzád, vagy pedig rossz?
Már nem tudom megmondani…
Tudod még, hogy mid van?
Azt hiszem nem, óh, azt hiszem nem…

Tudod még, hogy ki vagy?
Azt hiszem, próbálom megtalálni…
Egy kölcsönzött álom vagy egy szupersztár?
Egy csillag szeretnék lenni.
Az élet jó hozzád, vagy pedig rossz?
Már nem tudom megmondani…
Tudod még, hogy mid van?
Nem, nem..

Tudod még, hogy ki vagy?
Egy kölcsönzött álom vagy egy szupersztár?
Az élet jó hozzád, vagy rossz?

Pink – Lonely Girl (Magányos Lány)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

