Robbie Williams and Gary Barlow – Shame (Szégyen)


Mooney küldte be Robbie Williams és Gary Barlow közös számának (felidézve a Take That-es időket), a ‘Shame‘-nek a fordítását. Köszönjük szépen! :)

Lent a hivatalos klipet, illetve a Mooney által készített magyar dalszöveges videót nézhetitek meg.

Robbie Williams and Gary Barlow – Shame (Szégyen)

Nos, ennek a történetnek három verziója van,
Az enyém, a tiéd és az igazság
Most levezethetjük az egészet gyerekkorunk,
Majd fiatalságunk körülményeire.

Valamiféle érzelmi haszonból akartam,
Hogy érezd a fájdalmam,
De visszajött a feladónak.

Olvastam a gondolataidban,
S hívni próbáltalak
Könnyeim megtölthették volna az Albert csarnokot
Ez lenne az édes megadás hangja?

Micsoda szégyen, hogy sosem figyeltünk,
A televízón keresztül beszéltem hozzád
S mindaz, mi elveszett, volt az ár amit fizettünk
Az emberek egy életet élnek le így,
Oh, micsoda szégyen.

Szóval engem túlságosan lefoglalt mások hibáztatása
Oh, s a plakátod 9 méter magasan a Toys-R-Us mögött

Gondolatban írtam egy levelet,
De a szavak oly kegyetlenek voltak
Egy emberről, akire nem is emlékszem

Fel sem tudom idézni, miért
Akkoriban biztosan komolyan gondoltam
Ez lenne az édes megadás hangja?

https://dalszovegekmagyarul.wordpress.com/

Micsoda szégyen, hogy sosem figyeltünk,
A televízón keresztül beszéltem hozzád
S mindaz, mi elveszett, volt az ár amit fizettünk
Az emberek egy életet élnek le így
S így is maradnak
Oh, Micsoda szégyen.

A szavak könnyen jönnek, mikor igazak,
A szavak könnyen jönnek, mikor igazak.

Szóval engem túlságosan lefoglalt mások hibáztatása
Oh, s a plakátod 9 méter magasan a Toy-R-Us mögött.
Most levezethetjük az egészet
Gyermekkorunk, majd fiatalságunk körülményeire.

Micsoda szégyen, hogy sosem figyeltünk,
A televizón keresztül beszéltem hozzád
S mindaz, mi elveszett, volt az ár amit fizettünk
Az emberek egy életet élnek le így
S így is maradnak.

Az emberek egy életet élnek le így,
Oh, Micsoda szégyen,
Oh, Micsoda szégyen.

A hivatalos videoklipet csak a YouTube-on lehet megnézni.

Vélemény, hozzászólás?

