Keyshia Cole – Someone Tell My Heart (Valaki Mondja Meg A Szívemnek)


Keyshia Cole dalszövegének fordítását fruzsyy küldte el a kapcsolat.dalszovegekmagyarul@gmail.com e-mail címünkre, ahová továbbra is várjuk fordításaitokat!

Köszönjük a dalszöveget!

Keyshia Cole – Someone Tell My Heart (Valaki Mondja Meg A Szívemnek)

Megpróbáltam elhitetni magammal, hogy tényleg vége,
Hogy már túl késő, hogy visszamenjek.
El kell sétálnom,
Meg kell tartsam a büszkeségem, folytassam az életem.

Már rosszul vagyok, és elegem van ebből a helyzetből,
Valamivel ott legbelül mégsem tudok szembenézni,
Nem megyek vissza, de valahogy nem tudok elbúcsúzni.

Valaki mondja meg a szívemnek,
El kell higgye, hogy vége!
Próbálkozott már ezerszer,
Én még mindig itt vagyok.
Megpróbálhatnék elsétálni,
De úgy tűnik, sehol sem kötnék ki.
Meggondoltam magam, az volt a könnyű rész…
Valaki mondja meg a szívemnek is.

Sok mindenen átmentünk, kísérleteken és gyötrelmeken,
Amíg végül meguntam a várakozást utánad,
Elmondom neked, hogy ez volt, ezt tudom.
Én jobbat érdemelnék, mint amit adtál nekem,
Jobbat érdemlek, és ez megöl engem, hogy kapaszkodnom kell,
Erősnek kell lennem, el kell engedjelek.

Valaki mondja meg a szívemnek,
El kell higgye, hogy vége!
Próbálkozott már ezerszer,
Én még mindig itt vagyok.
Megpróbálhatnék elsétálni,
De úgy tűnik, sehol sem kötnék ki.
Meggondoltam magam, az volt a könnyű rész…
Valaki mondja meg a szívemnek is.

Valaki mondja meg a szívemnek,
Én nem szeretem, ha nem tudom meggyőzni magam,
Akkor nem tudom mit tegyek, hogy mit tegyek…

Valaki mondja meg a szívemnek,
El kell higgye, hogy vége!
Próbálkozott már ezerszer,
Én még mindig itt vagyok.
Megpróbálhatnék elsétálni,
De úgy tűnik, sehol sem kötnék ki.
Meggondoltam magam, az volt a könnyű rész…
Valaki mondja meg a szívemnek is.

Valaki mondja meg a szívemnek,
El kell higgye, hogy vége!
Próbálkozott már ezerszer,
Én még mindig itt vagyok.
Megpróbálhatnék elsétálni,
De úgy tűnik, sehol sem kötnék ki.
Meggondoltam magam, az volt a könnyű rész…
Valaki mondja meg a szívemnek is.

Vélemény, hozzászólás?

