Unheilig – Für Immer (Örökre)


ναяgα тяιxxι fordítása, nagyon szépen köszönjük! :)

Unheilig – Für Immer (Örökre)

Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.

Álmodsz arról, hogy kockáztatsz mindent?
Álmodsz arról?
Én álmodom!
Érzed hogyan szivárog el az időnk?
Érzed?
Én érzem!
Sírsz amiért a világod széttörik?
Sírsz?
Én sírok!
Szükséged van rám, ha a szakadéknál állsz?
Ugrasz?
Én tartalak téged!

Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.
(Én tartalak téged)
Semmi nincs örökre
Egyedül csak a pillanat számít.

Gondolkodsz azon, hogy megint látjuk egymást?
Gondolkodsz?
Én gondolkodok!
Küzdesz még, ha a földön fekszel?
Küzdesz?
Én küzdök!
Félsz elveszteni mindent?
Utálod?
Én utálom!
Szükséged van rám, ha odalent látsz?
Ugrasz?
Én ugrok!

Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.
(Én ugrok)
Semmi nincs örökre
Egyedül csak a pillanat számít.
Semmi nincs örökre
(Semmi nincs örökre és az örökkévalóságért.)
Semmi nincs örökre (örökre, örökre)
Egyedül csak a pillanat számít.

Szükséged van rám az utolsó lépésednél?
Én ugrok! (Én ugrok)
Én ugrok! (Én ugrok)
Szükséged van rám az utolsó lépésednél?

Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.
(én ugrok)
Semmi nincs örökre
Egyedül csak a pillanat számít.
(én ugrok)
Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.
(én ugrok)
Semmi nincs örökre
Egyedül csak a pillanat számít.
(semmi nincs örökre)
Semmi nincs örökre
És az örökkévalóságért.
(semmi nincs örökre)
Semmi nincs örökre
Egyedül csak a pillanat számít.

Szükséged van rám az utolsó lépésednél?
Én tartalak téged!

Vélemény, hozzászólás?

