Taylor Swift – You Belong With Me (Hozzám Tartozol)


Taylor Swift klasszikusa és egyben talán legismertebb dala a ‘You Belong with Me‘, melynek klipje lett a legjobb női videó kategória győztese a 2009-es MTV Video Music Awardson. A fordítást bobi juttatta el hozzánk, köszönjük!

Taylor Swift – You Belong With Me (Hozzám Tartozol)

A barátnőddel telefonálsz, mert ideges,
Kiakadt valamitől, amit mondtál neki,
Nem érti a humorod, nem úgy, mint én.

A szobában vagyok, szokásos kedd este,
Olyan zenét hallgatok, amit ő nem szeret
És soha nem fogja tudni a történeted, nem úgy, mint én.

De ő rövid szoknyát visel, míg én pólót,
Ő a pompon lányok vezetője, én a lelátón ülök
Álmodozva a napról, amikor felébredsz és rájössz,
Hogy akit kerestél, egész idő alatt itt volt!

Ha rájönnél, hogy én vagyok az egyetlen, aki megért téged,
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

Az utcákon sétálva veled, a kopott farmeredben
Én csak arra gondolok, hogy kellene ennek lennie.
Nevetve a parkban egy padon, magamban gondolkozva,
Hé, nem egyszerű?

Olyan a mosolyod, hogy az egész várost be tudná világítani,
Azóta nem láttam, amióta elkedvtelenített.
Azt mondod, megtaláltad, de én tudom, hogy jobbat érdemelsz,
Hé, mit csinálsz egy ilyen fajta lánnyal?

Ő magas sarkút hord, én tornacipőt,
Ő a pompon lányok vezetője, én a lelátón ülök
Álmodozva a napról, amikor felébredsz és rájössz,
Hogy akit kerestél, egész idő alatt itt volt!

Ha rájönnél, hogy én vagyok az egyetlen, aki megért téged,
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!

Állva, a hátsó ajtódnál várva
Egész idő alatt, hogy nem jöttél rá erre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

https://dalszovegekmagyarul.wordpress.com/

Emlékszem, amikor az éjszaka közepén eljöttél hozzám,
Én vagyok az egyetlen, aki meg tud nevettetni, amikor a sírás kerülget.
Ismerem a kedvenc dalaidat, és mindig elmeséled az álmaidat,
Szerintem tudom, hogy hova tartozol.
Szerintem tudom, hogy hozzám.

Nem látod hogy én vagyok az egyetlen aki megért téged?
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!

Állva, a hátsó ajtódnál várva,
Egész idő alatt hogy nem jöttél rá erre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

Gondoltál már, arra hogy esetleg
Hozzám tartozol?
Hozzám tartozol!

Vélemény, hozzászólás?

