Papa Roach – Scars (Sebek)


Az első Papa Roach fordításért a blogunkon (lesz még több is!) Krisztinek jár a köszönet! :)

Papa Roach – Scars (Sebek)

Feltépem a szívem, hisz egykor összevarrtam.
Az a gyengeségem, hogy túlságosan törődöm az egésszel,
A sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt valós,
Feltépem a szívem, csak hogy érezhessek.

Leittam, és elhagytam magam
És csak egy kis magányra vágyom.
Felidegelt az ittléted,
Miért nem mész haza?
Mert átsugárzod rám minden fájdalmad
És én nem tudok segíteni, hogy talpra állj!
Az őrületbe kergetsz,
Minden, amit mondani tudok, az…

Feltépem a szívem, hisz egykor összevarrtam.
Az a gyengeségem, hogy túlságosan törődöm az egésszel,
A sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt valós,
Feltépem a szívem, csak hogy érezhessek.

Egyszer próbáltam segíteni neked
A józan eszem ellenére,
Láttam, ahogy elhagyod magad,
De te rá sem jöttél,
Hogy fuldokolsz a vízben.
Nyújtottam feléd a kezem,
Én már csak ilyen együtt érző vagyok.
A mai este a mi utolsó esélyünk!

Feltépem a szívem, hisz egykor összevarrtam.
Az a gyengeségem, hogy túlságosan törődöm az egésszel,
A sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt valós,
Feltépem a szívem, csak hogy érezhessek.

Leittam, és elhagytam magam,
És csak egy kis magányra vágyom.
Nem kellene itt lenned,
Miért nem mész haza?
Mert fuldokolsz a vízben,
Én pedig próbálom megragadni a kezed
És nyitva hagytam a szívem,
De te nem érted,
De te nem érted,
Menj, és szedd össze magad!

https://dalszovegekmagyarul.wordpress.com/

Nem tudok segíteni összeszedni magad,
De elmondhatom, hogy megpróbáltam.
Sajnálom, de az én életem megy tovább.
Nem tudok segíteni összeszedni magad,
De elmondhatom, hogy megpróbáltam.
Sajnálom, de az én életem megy tovább.

Feltépem a szívem, hisz egykor összevarrtam.
Az a gyengeségem, hogy túlságosan törődöm az egésszel,
A sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt valós,
Feltépem a szívem, csak hogy érezhessek.

Feltépem a szívem, hisz egykor összevarrtam.
Az a gyengeségem, hogy túlságosan törődöm az egésszel,
A sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt valós,
Feltépem a szívem, csak hogy érezhessek.

Papa Roach – Scars (Sebek)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szaszika szerint:

    Eszméletlen jó ez a szám. Tőlük többet is lefordíthatnál ha lesz időd.
    Annyira jó együttes, és tényleg az életről, az érzésekről írnak.

Vélemény, hozzászólás?

