Jason Derülo – Locked in Love (Szerelembe Zárva)


Jason Derülo, J.R. Rotem. A fordítás pedig bobi nevéhez kötődik. Köszönjük!

Jason Derülo – Locked in Love (Szerelembe Zárva)

Én folyton (folyton, folyton)
Beleesek (-sek, -sek),
Én folyton szerelembe esek (újra, újra),
Mert ő (ő, ő) elkapott
És zárva tart, mint egy szélhámost és így nem akarok énekelni!

Próbálom megszabadítani magam, attól hogy újra szerelembe essek,
De Ámor fogságban tart, itt ragadtam vele.
Ma döntöttem: búcsút intek.
Habár maradok,
Nem nélkülözhetem azt a nézést a szemében.

Hova mennék, ha itt hagynám?
Bár már elegem van a könnyekből, az élet zavaros nélküle.
Megúszhatom?
A kérdések amiket felteszek,
Mikor csomagoljak?
Benne vagyok, elmegyek, majd megint visszajövök, mert visszatart.

Én folyton (folyton, folyton)
Beleesek (-sek, -sek),
Én folyton szerelembe esek (újra, újra),
Mert ő (ő ő) elkapott
És zárva tart, mint egy szélhámost és így nem akarok énekelni!

Csapdában vagyok, mint egy rab, szerelembe zárva,
Vegyétek le rólam a bilincseket, mert szerelembe vagyok zárva!

Szerelem, szerelem, szerelem, szerelem, szerelem,
Szerelembe vagyok zárva!
Szerelem, szerelem, szerelem,
Szerelembe vagyok zárva!

Hogyan lett a szívem ketrecbe zárva
Életfogytiglanig?
Ezt hívják sorsnak?
Mert ha ez az,
Én nem kérek belőle!
A boldogság volt minden, amit valaha is akartam.

Elmegyek, döntöttem,
Ez alkalommal elhagyom,
De eltorlaszol a hazugságaival.
Miért nem tudok elmenni?
Újra és újra maradok,
Feltételezem hogy a lelki társam,
Habár úgy érzem az ellensége vagyok
Itt ragadva az örökkévalóságig.

Én folyton (folyton, folyton)
Beleesek (-sek, -sek),
Én folyton szerelembe esek (újra, újra),
Mert ő (ő ő) elkapott
És zárva tart, mint egy szélhámost és így nem akarok énekelni!

Csapdában vagyok, mint egy rab, szerelembe zárva,
Vegyétek le rólam a bilincseket, mert szerelembe vagyok zárva!

Szerelem, szerelem, szerelem, szerelem, szerelem,
Szerelembe vagyok zárva!
Szerelem, szerelem, szerelem,
Szerelembe vagyok zárva!

Vélemény, hozzászólás?

