Michael Franti & Spearhead – Say Hey (I Love You) (Mondd, Hogy Hé – Szeretlek)


Egy vidám hangulatú zene bobi fordításában. Köszönjük! :)

Michael Franti & Spearhead – Say Hey (I Love You) (Mondd, Hogy Hé – Szeretlek)

Ez neked és a szeretteidnek szól szerte a világon!

Azt mondom: hé, ma elmentem,
De az út végén visszajövök.
Úgy tűnik, akárhova megyek,
Minél többet látok, annál kevesebbet tudok,
De egy dolgot biztosan tudok: szeretlek kicsi lány,
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!

Sok helyen jártam a világban,
Láttam sok örömet és sok fájdalmat is,
De nem egy szerelmes dalt akarok írni a világnak,
Csak egy dalt akarok írni egy fiúról és egy lányról.

Drogosok a sarkon, mindig az én nevem emlegetik
És a gyerekek a sarkon gettó játékokat játszanak.
Amikor láttalak lejönni, reméltem hogy te vagy az
És amikor a szemedbe néztem, tudtam hogy igaz.

Azt mondom: hé, ma elmentem,
De az út végén visszajövök.
Úgy tűnik, akárhova megyek,
Minél többet látok, annál kevesebbet tudok,
De egy dolgot biztosan tudok: szeretlek kicsi lány,
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!

Nem vagyok egy nagy metafizikus férfi,
De tudom, amikor a csillagok összehangolódnak,
Beleütköznek valakibe az út közepén.
A szemébe nézni, és hirtelen tudod.

Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Táncolni egy június közepi estén,
Anya azt mondta hogy ne veszítselek el,
Mert az eddigi legjobb szerencsém te voltál.

Azt mondom: hé, ma elmentem,
De az út végén visszajövök.
Úgy tűnik, akárhova megyek,
Minél többet látok, annál kevesebbet tudok,
De egy dolgot biztosan tudok: szeretlek kicsi lány,
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!

És azt mondom: hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Azt mondom: hé anya, hé anya, közel hozzád,
Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Azt mondom: hé, apa, apa, lőnöd kell!

Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Azt mondom: hé anya, hé anya, közel hozzád,
Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Azt mondom: hé anya, hé anya, hé anya, hé anya,
Hé anya, hé anya, hé anya, hé anya.

Anya azt mondta hogy ne veszítselek el,
Mert az eddigi legjobb szerencsém te voltál,
És egy dolgot tudok: hogy szeretlek!

Azt mondom: hé, ma elmentem,
De az út végén visszajövök.
Úgy tűnik, akárhova megyek,
Minél többet látok, annál kevesebbet tudok.

Azt mondom: hé, ma elmentem,
De az út végén visszajövök.
Úgy tűnik, akárhova megyek,
Minél többet látok, annál kevesebbet tudok,
De egy dolgot biztosan tudok: szeretlek kicsi lány,
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!

Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Azt mondom: hé papa, hé papa, hé mama, hé mama,
Hintázni a táncteremben, veled mozogva,
Gyerünk, hé papa, hé papa, gyere lőni!
(Hé mama, hé mama!)

Vélemény, hozzászólás?

