Eminem – Not Afraid (Nem Félek)


Azt hiszem sokak kérését teljesítette Orsos Zsolt – Szimat azzal, hogy elküldte az idei év egyik legnagyobb slágerének fordítását, nagyon szépen köszönjük!

Eminem – Not Afraid (Nem Félek)

Nem félek az állásfoglalástól,
Jöjjön mindenki, és fogja meg a kezem,
Együtt fogjuk végigjárni az utat, keresztül viharokon,
Bármilyen is legyen, hideg vagy meleg,
Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül!
Kiálts, ha azt érzed, hogy már végigjártad ezt az utat!

Igen, már úton vagyok…
Azt hiszem, hogy el kell mennem arra a helyre, hogy megértsem.
És, néhányan talán már ott vagytok,
Ha kitörni készülsz csak kövess engem,
Ott leszek neked!

Próbálhatsz ennek a szövegnek a sorai között olvasni ezen a papíron, mielőtt még eldobnám,
De nem fogod megtenni, mielőtt még ezt kimondanám,
Mert nincs azaz út, amin megállíthatnál és megsérthetnél.
Bármit mondok vagy valamit ha csinálok, nem akarom, hogy elítélj. Mit gondolsz?
Azt hiszed, magamért teszem? Nos, akkor ***zd meg!
Tápláld csak, gázosítsd csak el, csak azért mert azt hiszed, hogy ez megállít engem!
Az akarok lenni, aki vagyok, kétség kívül minden kétséget kizárva
És mindazok akik lenéznek engem, leszakítom az erkélyedet.

Nincs “ha”, “és”, sem “de”, ne próbáld megkérdezni tőle,
Hogy tudott az “Infinite”-től a “Relapse”-ig ilyen szarokat csinálni
Akár fizetésért, akár órabérért,
Addig, míg meg nem hajol, vagy amikor a szart kihányja.

Bármelyik következik be először, a jobb vagy a rosszabb,
Hozzáment egy játékhoz, mintha azt mondaná, hogy “***zd meg a karácsonyt”,
Az ajándéka egy átok, felejtsd el a földet,
Ki kell rángatnia a piszokból, és ****za meg az egész univerzum!

Nem félek az állásfoglalástól,
Jöjjön mindenki, és fogja meg a kezem,
Együtt fogjuk végigjárni az utat, keresztül viharokon,
Bármilyen is legyen, hideg vagy meleg,
Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül!
Kiálts, ha azt érzed, hogy már végigjártad ezt az utat!

Oké, ne játsszál az ollóval és a szarral, vágd már ki azt a szemetet,
Nem kell, hogy rímeljenek a ritmusok, anélkül is tudod, hogy ez rap szám.
Azt mondod, hogy király voltál, de hazudtál.
Ezek után ***zd meg az érzéseid ahelyett, hogy megkoronázzanak téged.

És a rajongóknak: soha többé nem hagylak cserben titeket, újra itt vagyok,
Megesküszöm, hogy soha többé nem megyek vissza. Ígérem. Tényleg!
Gyerünk, legyünk őszinték, az utolsó Relapse cd hát eléggé hmm…
Talán beugrok hozzájuk, és elmagyarázom nekik.

Pihenj, még nem megyek vissza,
Amit el akarok nektek mondani, az az, hogy visszatértem, kitt-katt bumm!
Mert én nem csak egyszerűen játszok, ezt úgy hívják, hogy körforgás,
És nem érzem miért, de ez már túl magas nekem, hogy újra visszatérjek.

De úgy gondoltam, hogy megtudom ezt a sz*rt csinálni,
Úgy hittem, hogy feltérképeztem, de úgy néz ki, hogy mégsem.
Ez a ki***zott fekete felhő mindenhová követ engem,
De itt az idő, hogy megleckéztessem ezeket a démonokat,
Ezek a ***ik csak itt ugrándoznak.

Nem félek az állásfoglalástól,
Jöjjön mindenki, és fogja meg a kezem,
Együtt fogjuk végigjárni az utat, keresztül viharokon,
Bármilyen is legyen, hideg vagy meleg,
Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül!
Kiálts, ha azt érzed, hogy már végigjártad ezt az utat!

Nem élhetek így,
Szóval, ma elkezdek kitörni ebből a kalitkából.

Felállok, szemtől szembe a démonjaimmal,
Legény leszek, megtartom a területem,
Elegem lett, így most torkig vagyok vele,
Ideje visszakapnom az életemet mindenestől, most azonnal!

Ez volt a döntésem, hogy mindent rendbe teszek, magamért.
Bevallom, valószínűleg tudatosan teszem, érted,
Így most visszajövök, egy új én, segítettél meglátni az igazságot,
Nem valószínű, hogy tudatában vagyok annak, hogy mit tettél. Higgy nekem.

Elég durva egy életem volt, bemutathatnék nekik,
Azt hiszem, egy könnycsepp van a szememben, úgy érzem magam, mint a
Saját világom királya, az utálóim olyanná tehetnek,
Mint egy méhet, akinek nincs fullánkja, és holtan összeesik.

Nincs több dráma mostantól, ígérem csak arra fogok koncentrálni,
Hogy kézben tartsam a kötelezettségim, mint egy apa.
Szóval, ünnepélyesen megesküszöm, hogy mindig ott leszek, mint a lányaim,
És nem is fogsz tudni keresztbe tenni nekem.

Mert úgy érzem, hogy elég erős vagyok ahhoz, hogy belépjek a klubba,
Vagy a sarki kocsmába és elvegyem az összes likőrt,
Mert én futtattam fel idáig a bárt, rálövök a Holdra.
De túlságosan elfoglalt vagyok, hogy a csillagokat bámuljam, csodálatosnak érzem magam és…

Nem félek az állásfoglalástól,
Jöjjön mindenki, és fogja meg a kezem,
Együtt fogjuk végigjárni az utat, keresztül viharokon,
Bármilyen is legyen, hideg vagy meleg,
Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül!
Kiálts, ha azt érzed, hogy már végigjártad ezt az utat!

Ütős és slágergyanús Eminem és Nate Ruess (a Fun énekese) vadonatúj közös száma, a Headlights. A friss zene ajánlóját a dalszovegekmagyarul.net-en is elolvashatjátok!

Eminem – Not Afraid (Nem Félek)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Wertiq szerint:

    Hűha….eminem aztán tud,de a fordítás se semmi, gondolom nem kis munka volt vele ;) Gratula. És thx a beküldőnek :D

  2. Jahudka Rudolf szerint:

    Eminemről amúgy annyit,hogy mikor elkezdte a karrierjét,inkább a szegénységben élt.
    A zenéiben is utálta a milliomos pop p… kat.
    Aztán meg ő is milliomos lett,akkor meg rajta segitsen a szegényeken!
    Ennyiből nagy segg,meg az a Rihanna is nyávog előttünk.
    Ennyit róla.

  3. Seiza szerint:

    Nem lehetett egyszerű lefordítani, grat! :) Imádom a számot, és a fordítással csak még jobban átjött a mondanivalója, szóval, köszönöm. :)

  4. Niewer szerint:

    Szerintem maradjon angol mert így lefordítva nem nagyon jó,sőt nagyon nem jó.értelmetlen ,a magyar hip-hop underground rap sokkal jobb szövegeket imponál !!!!!!!!!!44

  5. lory szerint:

    kösz a fordítást!! így még jobban megértettem a dalt, de ha Eminem énekel szerintem ahoz, hogy naggyából megétsem fordítás se kell :D már a hangja elárulja az érzéseket…. imádom…!!!

Vélemény, hozzászólás?

