Papa Roach – I Almost Told You That I Loved You (Majdnem Elmondtam Neked, Hogy Szeretlek)


A hét zárására pedig jöjjön a Papa Roach és az ‘I Almost Told You That I Loved YouKriszti fordításában! Köszönjük szépen! :)

Papa Roach – I Almost Told You That I Loved You (Majdnem Elmondtam Neked, Hogy Szeretlek)

Tudod,hogy imádom amikor térdelsz
És hogy imádom a módszereid.
Elhallgatsz ahogy lenyelsz,
Háttal vagyok a falnak, ahogy nekiindulsz a városnak.

Majdnem elmondtam neked, hogy szeretlek,
Hála istennek,hogy nem tettem, mert hazugság lett volna.
A legocsmányabb dolgokat mondom amikor fölöttem vagy.
Majdnem elmondtam neked,hogy szeretlek.

Utálom ezt mondani, de ki kellett mondanom:
Olyan törékenynek látszol, amikor húzom az agyadat!
Tudom, hogy nem kellene, de egyre jobban belelendülök,
Ha a szex a drog, akkor mi rá az ok?

Majdnem elmondtam neked, hogy szeretlek,
Hála istennek,hogy nem tettem, mert hazugság lett volna.
A legocsmányabb dolgokat mondom amikor fölöttem vagy.
Majdnem elmondtam neked,hogy szeretlek.

Nem az vagyok akit akarsz, és nem az vagyok akire szükséged van.
A szerelmem olyan,mint egy kibaszott betegség.
Oda adhatod a kezed, vagy követelőzhetsz.
Én vagyok a legkeményebb szemétláda a bocsánathoz.

Majdnem elmondtam neked, hogy szeretlek,
Hála istennek,hogy nem tettem, mert hazugság lett volna.
A legocsmányabb dolgokat mondom amikor fölöttem vagy.
Majdnem elmondtam neked,hogy szeretlek.

Majdnem elmondtam neked, hogy szeretlek,
Hála istennek,hogy nem tettem, mert hazugság lett volna.
A legocsmányabb dolgokat mondom amikor fölöttem vagy.
Majdnem elmondtam neked,hogy szeretlek.

Papa Roach – I Almost Told You That I Loved You (Majdnem Elmondtam Neked, Hogy Szeretlek)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

