The Antlers – Kettering (Kattogás)


Greg küldte el a New York-i indie rock együttes Chuck-ban is elhangzott dalának fordítását. Köszönjük szépen! :)

The Antlers – Kettering (Kattogás)

Bárcsak ismertem volna,
Az első pillanatban,
Azt az örök adósságot,
Amivel tartozok neked.

Hiszen bántott az
Az alak, ki megtagadott
Téged, ezért felbéreltél
Hogy megvigasztaljalak.

Afelé a szoba felé tartok,
Melyben az infúziót kapod,
Azok a csipogó morfinjelzők
Teljesen elállítódtak.

Ez késztetett alvásra, evésre,
És nem hittem nekik,
Mikor azt mondták nekem,
Hogy nem vagy túl jól.

Miközben életjeleket kerestem,
Kértem egy mosolyt,
Egy darabig nem beszéltél,
Mert lefagytál.

Azt mondtad, utálod a hangom,
Egyedül érzed magad tőle,
És szóltál, hogy
Jobban tenném, ha távoznék.

De valami ott tartott
Annál a kórházi ágynál,
Leléphettem volna, de
Helyette vigyáztam rád.

Álmossá és öntudatlanná tettél,
És nem hittem nekik,
Mikor közölték velem,
Hogy menthetetlen vagy.

Vélemény, hozzászólás?

