Afrojack And Eva Simons – Take Over Control (Vedd Át Az Uralmat!)


Bulizene szombat estére! A fordítást TibuKrazBonc küldte be, köszönjük szépen! :)

Afrojack And Eva Simons – Take Over Control (Vedd Át Az Uralmat!)

Vedd át az uralmat!

Gyerünk, utazzunk egyet a kocsiban,
El fogom foglalni az utasülést,
Baby, nem kell messzire mennünk,
Hacsak mutatni nem akarsz
Nekem egy szeretetreméltó helyet a városon kívül.
Ahol a legjobban érzed azt, hogy pihenj,
Hát, te vagy az egyetlen, aki tetszik.

Mindig lenni fog.
Úgy hiszem, hogy itt az idő tudatni veled,
Sehogyan se érzem, amikor megfogsz,
Egyetlen egy érintés tőled, meghaltam.
Még mindig rohanás van, amikor egyedül vagyok.

Úgy gondolom, itt az idő, hogy tudassam veled,
Vedd el mindenemet, semmibe vett leszek,
Szabaddá teszel, a testem a tiéd,
A legjobbat érzi, amikor bonyolult vagy.

Azt akarom, hogy
Vedd át az uralmat,
Vedd át az uralmat,
Vedd át az irányítást!

Óh, akarom, hogy
Vedd át az uralmat!
Dugd be és kapcsolj engem be!

Baby, baby, nem látod,
Hogy én odaadom mindenemet?
Szóval ez most rajtad áll!
Eltölthetnénk az időt,
Kifogást találok a játékra,
De ez rajtad áll most!
Csak akard végrehajtani a igényeidet,
Amíg átveszel engem,
Tehát, mit akarsz most?
Fényképezz, csinálj sikert túlzásba vitt módon!
Mert senkinek se kell megtudnia, hogy
Egész úton nekilátunk.

Azt akarom, hogy
Vedd át az uralmat,
Vedd át az uralmat,
Vedd át az irányítást!

Óh, akarom, hogy
Vedd át az uralmat!
Dugd be és kapcsolj engem be!

Azt akarom, hogy
Vedd át az uralmat,
Vedd át az uralmat,
Vedd át az irányítást!

Óh, akarom, hogy
Vedd át az uralmat!
Dugd be és kapcsolj engem be!

Afrojack And Eva Simons – Take Over Control (Vedd Át Az Uralmat!)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

