Jay Sean – I’m Gone (Elmegyek)


A mai napon 3 dalszöveg fog kikerülni, ebből kettőt bobi küldött el Nektek/Nekünk. Most itt az első, az angol Jay SeanI’m Gone‘ című dalának magyar fordítása! Köszönjük! :)

Jay Sean – I’m Gone (Elmegyek)

Nem akarom, hogy boldognak kell lássalak,
Még azt se bírom nézni, hogy mosolyogsz.
Mostanában nem tudok a szemedbe nézni,
Vagyis mégis, de nehezen veszem rá magam!
Megmutatja, hogy milyen sok hazugságot mondtál,
Hogy elrejtsd, lassan lerombolnak,
Bár ígérem, hogy vége már.

Elmegyek, nem hibáztatlak,
Mert a sok dolog után, amit értem tettél,
Elkapott a kísértés.
Elmegyek,
Jobb neked egyedül,
Nem akarom, hogy lásd
Az igazságot!

Megpróbálom egyben tartani az egészet,
Hogy visszamenjünk oda, ahol voltunk.
Soha nem voltam jó a titoktartásban,
Mondod az okokat, de miért érdemes?
Engedj elmenni,
Mi a fenéért nézel rám még mindig ugyanúgy?
Azt mondták, elválaszthatatlanok vagyunk,
De én elmentem és ez megváltoztatta az egészet.

Ha azt mondanám, tudnál ezzel élni,
Ha azt mondanám, tudnál ezzel élni.
Ha azt mondanám, én nem tudok ezzel élni,
Én nem tudok ezzel élni!
Nem, én inkább nem adok mentséget!

Elmegyek, nem hibáztatlak,
Mert a sok dolog után, amit értem tettél,
Elkapott a kísértés.
Elmegyek,
Jobb neked egyedül,
Nem akarom, hogy lásd
Az igazságot!

Te mindent odaadtál nekem
És igazából minden az én hibám.
Megbocsátásért könyörögni rossz ötletnek tűnik,
Egy dolog elhagyni téged, de észre kell venned-
Vannak dolgok, amik kimondatlanul a legjobbak,
Szóval ne kérdezd tőlem, hogy miért!

Óh, ne akard tudni,
Óh…
Elmegyek, nem hibáztatlak,
Mert a sok dolog után, amit értem tettél,
Elkapott a kísértés.
Elmegyek,
Jobb neked egyedül,
Nem akarom, hogy lásd
Az igazságot!

Ha azt mondanám,
Tudnál ezzel élni,
Ha azt mondanám,
Tudnál ezzel élni,
Ha azt mondanám.
Én nem tudok ezzel élni,
Én nem tudok ezzel élni!
Nem…
Ha azt mondanám,
Tudnál ezzel élni,
Ha azt mondanám,
Tudnál ezzel élni,
Ha azt mondanám.
Én nem tudok ezzel élni,
Én nem tudok ezzel élni!
Nem…

Vélemény, hozzászólás?

