Rob Thomas – Lonely No More (Soha Többé Nem Akarok Magányos Lenni)


A nap második slágere (az első itt), a fordítás bobi munkája, köszönjük szépen! :)

Rob Thomas – Lonely No More (Soha Többé Nem Akarok Magányos Lenni)

Nekem úgy tűnik,
Hogy tudod mit akarsz mondani.
De a szavak csak szavak,
Tudsz valami mást is?

Meg tudod fogadni,
Hogy mindig ilyen leszel?
Mutasd meg hogy érzel,
Jobban, mint valaha, szivi!

Nem akarok magányos lenni soha többé!
Nem akarok ezért megfizetni!
Nem akarom ismerni a szeretőt az ajtóm előtt,
Ez csak még egy szívfájdalom a listámon.

És nem akarok soha többé mérges lenni,
Tudod, soha nem állhattam ezt ki.
Szóval amikor azt mondod, hogy szeretsz, biztosra mondd,
Nem akarok magányos lenni, soha többé!

Ez most nehéz nekem,
A szívem még mindig javításra szorul.
Mondd ki nyíltan,
Ahogy a barátnőidnek is elmondod!

Nekem énekelsz, tökéletes az összhang,
Hé, amit velem teszel, az nekem minden!
Akármit megteszek csak hogy visszakapjalak,
Miért nem próbálhatjuk meg?

Nem akarok magányos lenni soha többé!
Nem akarok ezért megfizetni!
Nem akarom ismerni a szeretőt az ajtóm előtt,
Ez csak még egy szívfájdalom a listámon.

És nem akarok soha többé mérges lenni,
Tudod, soha nem állhattam ezt ki.
Szóval amikor azt mondod, hogy szeretsz, biztosra mondd,
Nem akarok magányos lenni, soha többé!

Mi van, ha jó voltam hozzád? Mi van, ha jó voltál hozzám?
Mi van akkor, ha addig tartalak, amíg érzem hogy már bennem élsz?
Mi van, ha a mennyország volt? Mi van, ha teljes összhangban voltunk?
Mi van akkor, ha az egész életem feladom, csak hogy melletted lehessek?

Nem akarok magányos lenni soha többé!
Nem akarok ezért megfizetni!
Nem akarom ismerni a szeretőt az ajtóm előtt,
Ez csak még egy szívfájdalom a listámon.

És nem akarok soha többé mérges lenni,
Tudod, soha nem állhattam ezt ki.
Szóval amikor azt mondod, hogy szeretsz, biztosra mondd,
Nem akarok magányos lenni, soha többé!

Nem akarok magányos lenni soha többé,
Nem akarok magányos lenni soha többé,
Nem akarok magányos lenni soha többé,
Nem akarok magányos lenni soha többé!

Vélemény, hozzászólás?

