Britney Spears – Circus (Cirkusz)


A hét első két napja a Pop Hercegnőjéről fog szólni! Ma Tibukrazbonc jóvoltából kettő olyan szám dalszövegét olvashatjátok el, amelyek az énekesnő botrányait követő “fellendülés időszakában” születtek, ezek: ‘Circus‘ (2008.), ‘Piece of Me‘ (2007.). Holnap pedig jómagam hozok Nektek három zenét Britneytől, méghozzá a “régi szép időkből”.

És még valami: 2011 márciusában érkezik az új album (a hetedik), aminek az executive producerei Max Martin (velük is dolgozott már: Backstreet Boys, ‘N Sync, Katy Perry, Kelly Clarkson, Pink…) és a slágergyáros Dr. Luke lesznek (csak néhányat írok le a munkái közül: Katy Perry – Teenage Dream & Hot and Cold & I Kissed a Girl, Ke$ha – Tik Tok, Miley Cyrus – Party in the U.S.A., Kelly Clarkson – Behind These Hazel Eyes…), szóval jónak ígérkezik. :)

Na, de elég a beszédből írásból, a szövegem alatt Tibukrazbonc fordítása, nagyon szépen köszönjük! :)

Britney Spears – Circus (Cirkusz)

Az emberekből csak két típus van a világban,
Az egyik, aki szórakoztat,
És a másik, aki megfigyel.

Hát kicsim, én egy ilyen megjátszós fajta lány vagyok,
Ne kedveld a hátsó ülést,
Első kell, hogy legyél!

Olyan vagyok, mint egy arénavezér.
Én parancsolok!
Olyan vagyok, mint egy petárda,
Forróvá teszem azt,
Amikor megjátszom magamat.

Érzem, hogy az adrenalin keresztül megy az ereimen,
Reflektorfény rajtam és hajlandó vagyok törni.
Olyan vagyok, mint egy előadó művész, a táncparkett az én színpadom,
Jobban teszed ha készen állsz, reméld, hogy ugyanazt érezd.

Minden szem rajtam a kör közepében,
Pont, mint egy cirkusz.
Amikor megcsattantom azt az ostort, mindenki megbotlik,
Pont, mint egy cirkusz.
Ne állj ott, figyelve engem,
Kövess, mutasd meg nekem, amit meg tudsz csinálni!
Mindenki elenged, csinálhatunk egy táncparkettet,
Pont, mint egy cirkusz.

A srácok közül csak két fajta van ott kint,
Azok, akik lógni tudnak velem,
És azok, akik ijedtek.
Tehát kicsim, remélem, hogy felkészülve jöttél,
Keményen ellenőrzöm a munkát, szóval óvakodj!

Olyan vagyok, mint egy arénavezér.
Én vezényelem a lövéseket!
Olyan vagyok, mint egy petárda,
Hevessé teszem,
Amikor színre viszem az előadást.

Érzem, hogy az adrenalin keresztül megy az ereimen,
Reflektorfény rajtam és hajlandó vagyok törni.
Én, mint egy előadó művész, a táncparkett az én színpadom,
Jobban teszed ha készen állsz, reméld, hogy ugyanazt érezd.

Minden szem rajtam a kör közepében,
Pont, mint egy cirkusz.
Amikor megcsattantom, azt az ostort, mindenki megbotlik,
Pont, mint egy cirkusz.
Ne állj ott, figyelve engem,
Kövess, mutasd meg nekem, amit meg tudsz csinálni!
Mindenki elereszti, csinálhatunk egy táncparkettet,
Pont, mint egy cirkusz.

Menjünk,
Hadd lássam, mit tudsz csinálni!
Én vezetem ezt, mint egy cirkusz.
Ja, mint, milyen ? Mint egy cirkusz.

Minden szem rajtam a kőr közepében,
Pont, mint egy cirkusz.
Amikor megcsattantom, azt az ostort, mindenki megbotlik,
Pont, mint egy cirkusz.
Ne állj ott, figyelve engem,
Kövess, mutasd meg nekem, amit meg tudsz csinálni!
Mindenki elenged, rendezhetünk egy táncparkettet,
Pont, mint egy cirkusz.

Vélemény, hozzászólás?

