Britney Spears – Piece Of Me (Darabot Tőlem)


A nap második Britney-fordítása, az elsőért katt ide!

A dalszöveget Tibukrazbonc küldte el, köszönjük szépen! :)

Britney Spears – Piece Of Me (Darabot Tőlem)

Én vagyok az Amerikai Álom Kisasszony, amióta 17 voltam,
Nem számít, hogyha színre lépek,
Vagy észrevétlenül meglógok a Fülöp-szigetekre,
Még a fenekem képeit ki fogják tenni a magazinba.
Egy darabot akarsz tőlem?
Egy fényképet akarsz tőlem.

Én vagyok a rossz média sors kisasszony,
Egy másik nap, egy másik színdarab.
Azt gondolván, nem látom, hogy nincs ártalma,
A munkában és a létezésben egy mamának.
És egy kölyökkel a karomon,
Még mindig egy kivételes pénzkereső vagyok.
És te akarsz egy fényképet rólam.

Én a gazdag és a híres életstílusú kisasszony vagyok,
Te akarsz egy darabot tőlem.
Én az ó, Istenem, ez a Britney szégyentelen kisasszony vagyok,
Egy fényképet akarsz tőlem.
Én a rendkívüli, rendkívüli kisasszony vagyok! Éppen ez van divatban.
Te akarsz egy cikket tőlem.
Én az ő túl kövér most ő túl vékony kisasszony vagyok,
Akarsz egy darabot tőlem.

Én vagyok a “Te egy darabot akarsz tőlem?” kisasszony.
Próbáld meg és dühíts fel,
Nos, állj a sorba a kémfotósokkal!
Ki az, aki bemutat nekem?
Remélvén, hogy én folyamodni fogok néhány pusztításhoz,
Hogy végül lecsendesüljek a bíróságon.
Most biztos vagy, hogy egy darabot akarsz tőlem?
Egy fotót akarsz tőlem?
Egy cikket akarsz tőlem?

Én vagyok az “igen valószínű, hogy felkerül a TV-re
Emiatt a meztelenre vetkőzés az utcántól” kisasszony.
Amikor megkapom az árusított élelmiszereket,
Nem, igazából… Te ugratsz engem?
Nem csoda, hogy ott félelemzavar van az iparban.
Én úgy értem, hogy kérlek…
Akarsz egy újságcikket tőlem?

Én vagyok a gazdag és a híres életstílusú kisasszony,
Te akarsz egy darabot tőlem.
Én vagyok az ó Istenem, ez a Britney szégyentelen kisasszony,
Egy fotót akarsz tőlem.
Én vagyok a rendkívüli, rendkívüli kisasszony! Pont ez van divatban!
Akarsz egy cikket tőlem.
Én vagyok az ő túl kövér most ő túl vékony kisasszony,
Egy darabot akarsz tőlem.

Én vagyok az Amerikai Álom Kisasszony, amióta 17 voltam,
Nem számít, hogyha színre lépek,
Vagy ha észrevétlenül meglógok a Fülöp – szigetekre,
Még a fenekem képeit ki fogják tenni a magazinba.
Egy fényképet akarsz tőlem ?
Egy darabot akarsz belőlem…

Vélemény, hozzászólás?

