Jaeson Ma ft. Caleb Lin – Glory (Dicsőség)


2010 decemberében jelent meg Jaeson Ma legújabb száma, a ‘Glory‘, melyben a refrént Caleb Lin énekli. Rendhagyó módon most a videó kerül felülre, ugyanis a The True Love Channel elkészítette a klip feliratos változatát és hozzájárultak ahhoz, hogy ezt itt is közzétegyük. Köszönjük szépen! :)


Jaeson Ma ft. Caleb Lin – Glory (Dicsőség)

Tudod, végre rájöttem, hogy ez az élet csak egy dolgon alapszik, ez nem én vagyok, nem a zene, ez a dicsőség!

Ne pocsékold el az életed. Egy olyan célért éld az életed, ami nagyobb nálad. Te miért élsz? Én a dicsőségért.
De a dicsőség az nem hírnév, nem arról szól, hogy nevet szerzel magadnak. Dicsőség az, mikor áldozatot hozol másokért, másokat magad elé helyezel, egy harc amiért érdemes meghalni, egy cél amiért érdemes élni, az igazi dicsőség érték és nem olyan valami, ami megvásárolható, a dicsőség az amit kiérdemelsz.
A hősök nem születnek, ők dicsőségre vannak teremtve.

Darabokra hulltam.
Valahol az úton
Tízezer álom hever
Jövő nélkül.

Ha adsz nekem egy szívet
Én tudok adni egy lelket,
A szereteted mélységét
Sosem fogom megérteni.

Dicsőség
Mutass egy jelet!
Dicsőség
Én odaadom az életem!

Mutasd meg a dicsőséget, ez az amiért imádkozok. Többnek kell lennie, mint amennyi létezni látszik, mert te azért születtél, hogy a magasba menj, mi pedig kalandra születtünk, hogy merjünk nagyobbat álmodni, mert ha nincs szenvedélyed, amiért érdemes meghalni, akkor nincs semmid, amiért érdemes élni. Ne élj a világ dolgaiért, azok elmúlnak, de élj a dicsőségért, ami az örökkévalóságra vezet, a dicsőség tökéletes kegyelem, és a legnagyobb dicsőségünk nem abban áll, hogy sosem bukunk el, hanem abban, hogy mindig felkelünk, ha elestünk.

Darabokra hulltam.
Valahol az úton
Tízezer álom hever
Jövő nélkül.

Ha adsz nekem egy szívet
Én tudok adni egy lelket,
A szereteted mélységét
Sosem fogom megérteni.

Dicsőség
Mutass egy jelet!
Dicsőség
Én odaadom az életem!

Mikor reggel felébredek, és érzem a nap sugarait az arcomon, érzem a dicsőséged.
Amikor az éjszakába tekintek és látom a holdat és a csillagokat oly világosan ragyogni, látom a dicsőséged.
A te szereteted mélyebb az óceánnál, erősebb a hegyeknél, dicsőség!

Egész életemben erre a különleges pillanatra vártam, amikor végre veled lehetek.
Egész életemben erre a különleges pillanatra vártam, amikor végre veled lehetek.

Darabokra hulltam.
Valahol az úton
Tízezer álom hever
Jövő nélkül.

Ha adsz nekem egy szívet
Én tudok adni egy lelket,
A szereteted mélységét
Sosem fogom megérteni.

Dicsőség
Mutass egy jelet!
Dicsőség
Én odaadom az életem!

Ez mind Rólad szól, nem rólam…
Ez mind Rólad szól, a Te dicsőségedről.
Igen, ha érezzem a dicsőséged, had érintsem meg a dicsőséged.

Mutasd meg a dicsőséged, ez az amiért imádkozok.
Te vagy a dicsőségem,
Te vagy az életem,
Te vagy a mindenem,
Köszönöm!

További Jaeson Ma fordítás:
Jaeson Ma ft. Bruno Mars – Love (Szeretet)

Vélemény, hozzászólás?

