Casting Crowns – Praise You In The Storm (Dicsőítelek A Viharban)


Újabb fordítás a The True Love Channel jóvoltából. Köszönjük szépen! :)

Casting Crowns – Praise You In The Storm (Dicsőítelek A Viharban)

Biztos voltam benne már, Isten, hogy leértél volna
és eltörölted volna a könnyeinket
Megjelentél és megmentetted volna a napot
De még egyszer megint Áment mondok
és még mindig esik
ahogy a vihar zúg
alig hallak suttogni az esőn keresztül,
ahogy mondod: „Veled vagyok”
és ahogy a kegyelmed árad
felemelem a kezeimet és dicsőítem
az Istent, aki ad és elvesz.

És én, dicsőítelek ebben a viharban
és felemelem a kezeimet
neked, azért, aki vagy
mindegy hol vagyok
és minden könnycseppet, amit hullattam
te tartasz a kezedben,
soha nem hagysz el
és bár a szívem megszakadt
dicsőítelek a viharban

Emlékszem, mikor megbotlottam a viharban
Te meghallottad a kiáltásom
és megint felemeltél
az erőm majdnem teljesen elfogyott, h tarthatnék ki,
ha nem talállak
ahogy a vihar zúg
alig hallak suttogni az esőn keresztül,
ahogy mondod: „Veled vagyok”
és ahogy a kegyelmed árad
felemelem a kezeimet és dicsőítem
az Istent, aki ad és elvesz

Szemeim a hegyekre emelem
Honnan jön segítségem?
Segítségem az Úrtól jön, aki az eget és a földet alkotta.