Kutless – What Faith Can Do (Erre Képes A Hit)


Egy gyönyörű szám a Kutlesstől, melynek fordítását a The True Love Channeltől kaptuk, köszönjük szépen! :)

Kutless – What Faith Can Do (Erre Képes A Hit)

Mindenki elbukhat
De muszáj felkelnünk
a földről, és újra kezdenünk.
Bárkinek fájhat
Úgy érzed, már nem bírod.
Nem adhatod fel!
De erősebb vagy, erősebb, mint hinnéd.
A Nap hamar kisüt.
Végig kell menned,
hogy beérhess a célba.

Láttam álmokat, amik hegyeket megmozdítanak,
reményt, ami nem hunyt ki
akkor sem, ha az ég beborult.
Láttam csodákat történni,
imát válaszra találni,
összetört szívet megújulni.
Erre képes a hit.

Mindegy mit hallottál,
a lehetetlen nem egy szó
csak egy indok, hogy ne próbáld megtenni
Mindenki megrémül,
ha eldönti, hogy tesz egy lépést
kint a vízen.
De minden rendben lesz.
Az élet sokkal több,
mint amit a szemünk lát,
Megtalálod az utad,
ha mindvégig hiszel.

Láttam álmokat, amik hegyeket megmozdítanak,
reményt, ami nem hunyt ki
akkor sem, ha az ég beborult.
Láttam csodákat történni,
imát válaszra találni,
összetört szívet megújulni.
Erre képes a hit.

A próbák ellen
nincsen esélyed.
(Erre képes a hit)
Ha azt mondják, nem megy,
A hited segít neked!

Láttam álmokat, amik hegyeket megmozdítanak,
reményt, ami nem hunyt ki
akkor sem, ha az ég beborult.
Láttam csodákat történni,
imát válaszra találni,
összetört szívet megújulni.
Erre képes a hit.
Erre képes a hit.
Ha néha el is buksz,
Lesz erőd felkelni.

Vélemény, hozzászólás?

