Adam Lambert – Time For Miracles (A Csodák Ideje)


Adam Lambert második kislemeze volt a 2009. októberében megjelent ‘Time For Miracles‘, melynek fordítását bobi készítette, köszönjük szépen! :)

Adam Lambert – Time For Miracles (A Csodák Ideje)

Késő este van, és én nem tudok aludni
A hiányod túl mélyre hatol
Ó, nem tudok úgy lélegezni, hogy ne gondolnék a mosolyodra

Egyik csókod sem tudom feledni
Ez a fájó szív még nem tört össze
Ó, Istenem azt kívánom, bárcsak látnád
Mert tudom, hogy ez a láng nem haldoklik
Semmi sem állíthat meg a próbálkozástól

Szivi, tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet
Tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet
Nem, nem adom fel kettőnk szerelmét

Én csak veled szeretnék lenni
Mert olyan nehéz élni
Amikor minden, amit tudok, hogy a szemeid csapdájába estem

A jövő amit nem tudok feledni
Ez a fájó szív még nem tört össze
Ó, Istenem azt kívánom, bárcsak látnád
Mert tudom, hogy ez a láng nem haldoklik
Semmi sem állíthat meg a próbálkozástól

Szivi, tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet
Tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet
Nem, nem adom fel kettőnk szerelmét

Szivi, érzed már hogy közeledik
Tudod hogy én hallom az összes lélek hangját
Szivi, érzel engem, érzed…

Tudod, itt az idő…

Szivi, tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet
Tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet

Tudod hogy
Talán itt a csodák ideje
Mert én nem adom fel a szerelmet

Nem, nem adom fel a szerelmet,
Nem adom fel, nem
Nem, nem adom fel kettőnk szerelmét

Vélemény, hozzászólás?

