The Asteroids Galaxy Tour – The Golden Age (Az Aranykor)


A ‘The Golden Age‘ a legújabb Heineken reklámból lehet ismerős, a fordításért bobinak jár a köszönet. Köszönjük! :)

The Asteroids Galaxy Tour – The Golden Age (Az Aranykor)

Azt kívánom, bárcsak az Aranykorban élhettem volna,
Feladva a Broadway színpadán.
A patkányokkal lógva és szivart füstölve,
Szünetre menni Frank-kel és számolni a csillagokat.

Annyi minden volt, az éjszakának öltözve.
Fényes ékszerek, kaszinó pénz.
Lábat csapkodva akarok vezetni.
Egy kirándulás vissza az időben, mindössze ennyi kell nekem.

Énekeld hangosan, vissza akarom kapni, drága!
Énekeld hangosan, szökj meg velem!
Énekeld hangosan, egy kirándulásra vissza, drága!
Énekeld hangosan és légy szabad!

Az utamon vagyok, valami nagyot viszek véghez,
Készítem a zenéket a csirkéknek ásáshoz.
Ez igazán forró és egy kicsit savanyú,
Az erőd a maximum teljesítményére hozzunk.

Elszállva a realitástól,
Mi történhetett a gravitációval?
Tisztán látom, egy hullócsillag!
Én egy igazán jó énekes vagyok la-di-da-da-da!

Énekeld hangosan, vissza akarom kapni, drága!
Énekeld hangosan, szökj meg velem!
Énekeld hangosan, egy kirándulásra vissza, drága!
Énekeld hangosan és légy szabad!

Énekeld hangosan, vissza akarom kapni, drága!
Énekeld hangosan, szökj meg velem!
Énekeld hangosan, egy kirándulásra vissza, drága!
Énekeld hangosan és légy szabad!

Ooooh, mozivászon egy esős napon, guruló labdák egy kabaréban.
Kézfogó botok, ohh micsoda show, rohanó öröm tetőtől talpig.
A körúton kószálván, égő tűzzel egy fa szívben.
Az agyam kész, végigmentem az úton!
De soha nem gondoltam hogy ilyen jól érezhetem magam! Yeah!

Énekeld hangosan, vissza akarom kapni, drága!
Énekeld hangosan, szökj meg velem!
Énekeld hangosan, egy kirándulásra vissza, drága!
Énekeld hangosan és légy szabad!

Énekeld hangosan, vissza akarom kapni, drága!
Énekeld hangosan, szökj meg velem!
Énekeld hangosan, egy kirándulásra vissza, drága!
Énekeld hangosan és légy szabad!

The Asteroids Galaxy Tour – The Golden Age (Az Aranykor)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

