Flipsyde – Happy Birthday (Boldog Születésnapot)


A fordítást bobi küldte el nekünk, köszönjük! :)

Flipsyde – Happy Birthday (Boldog Születésnapot)

Boldog Születésnapot … kívánj valamit!

Kérlek fogadd el a bocsánatkérésemet, kíváncsi vagyok mi lett volna,
Egy kis angyal vagy a bűn angyala lettél volna?
Egy fiús kislány, aki mindig csak szaladgál, lóg a srácokkal,
Vagy egy szívós kis srác gyönyörű barna szemekkel?
Fizettem a gyilkosságért, mielőtt megállapították volna a nemed,
A mi életünk választása a tiéd felett a halálodat jelentette.
Még az esélyt se kaptad meg, hogy kinyisd a szemedet,
Néha azon gondolkozom, már magzatként harcoltál az életedért.
Egy kis zseni lettél volna? A matekot szeretve?
Az iskolai ruhádban játszottál volna, és az őrületbe kergettél volna?
Egy kis rapper lettél volna, mint az apukád, the Piper?
Leszoktattál volna a dohányzásról, mert megtaláltad az egyik öngyújtómat?
Kíváncsi lettem volna a bőrtónusodra és az orrod alakjára,
És arra hogy nevettél volna, gyorsan vagy lassan beszéltél volna?
Minden évben gondolok rád, szóval megfogtam egy tollat,
Boldog születésnapot, szeretlek, bárki is lettél volna
Boldog születésnapot…

Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott (boldog születésnapot)
Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott

Hibáztam!

Millió mentségem van, hogy miért kellett meghalnod,
És másoknak megvannak a saját okaik a gyilkosságra.
Ki tudja megmondani, talán működött volna, talán nem,
Fiatal voltam és küzdő, de ahhoz elég idős, hogy az apád legyek.
A félelem hogy apa legyek, soha sem múlt el,
Gyakran tűnődöm, míg a söröm kortyolgatom.
Az elképzelésem a családról, utánzat volt és hamis,
És amikor itt volt az ideje, hogy létrehozzam, hibáztam.
De most van egy öcsikéd, talán olyan, mint te,
Talán megbocsátottál nekünk, tudva, hogy össze voltunk zavarodva.
Talán minden alkalommal, amikor mosolyog, hasonlít rád,
És büszkén tudod, hogy az apád most jól cselekszik.
Soha nem fogom megmondani egy nőnek, hogy mit csináljon a testével,
De ha nem szereti a gyerekeket, akkor szóba se jöhet.
Minden évben gondolok rád, szóval megfogtam egy tollat,
Boldog születésnapot, szeretlek, bárki is lettél volna
Boldog születésnapot…

Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott (boldog születésnapot)
Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott

Hibáztam!

A Egektől az anyaméhig, és az Egekig megint.
A végétől a végéig, el sem kellett volna kezdeni.
Talán egy nap szemtől szembe találkozhatunk,
Egy helyen ahol  nincs se idő, sem tér!
Boldog Születésnapot…

A Egektől az anyaméhig, és az Egekig megint.
A végétől a végéig, el sem kellett volna kezdeni.
Talán egy nap szemtől szembe találkozhatunk,
Egy helyen ahol  nincs se idő, sem tér!
Boldog Születésnapot…

Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott (boldog születésnapot)
Amit gondoltam egy álom volt (kívánj valamit)
Annyira valós volt, amennyire annak látszott

Hibáztam!

Vélemény, hozzászólás?

