Britney Spears – I Wanna Go (El Akarok Menni)


Valami azt súgja nekem, hogy ez a zene sláger lesz hamarosan. :) A fordítást TibuKrazBoncnak köszönhetjük! :)

Rövid videoklip-elemzés a dalszöveg alatt, a kommentek között.

Britney Spears – I Wanna Go (El Akarok Menni)

Mostanában csak álmodozom,
Hogy mit is tegyek, és arra gondolok,
Eljött az idő, hogy ne foglalkozzak semmivel.
Légy egy kicsit helytelen, mert
Tudom, hogy mindenki arra gondol, amikor
A fények kialszanak.

Úgy szégyellem,
Hogy így elengedtem magam,
Irányíthatatlanul.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Nemrég az emberek megszabták, hogy mit tegyek,
Van egy visszaszámlálás, várd meg, ahogy kitörök!
Itt az idő, hogy tegyek mindenre.
Már mondtam, hogy kivel kellene csinálnom,
Tartsuk kezeinket a takaró felett,
Amikor a fények kialszanak.

Úgy szégyellem,
Hogy így elengedtem magam,
Irányíthatatlanul.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Úgy szégyellem,
Hogy így elengedtem magam,
Irányíthatatlanul.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Én, én, én el akarok menni,
S magammal vinni a furcsa estémet.
Én, én, én meg akarom mutatni
Az összes csúnya gondolatomat.

Britney Spears – I Wanna Go (El Akarok Menni)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Luna szerint:

    hát szinte minden mondatban van hiba… :) de ha gondolod leirom a helyeset, mert félvér amerikai vagyok, s perfect beszédem van :)

  2. Miért pont tej ? why milk ????? szerint:

    Srácok.. ti tudjátok h miért önti le magát a csávó a végén 1 liter tejjel ???? :D :D

    ÉÉssss mondjuk h mit keres egy cabrioba 1 liter tej ?? :P :D

    • Hát az egész videoklip tulajdonképpen utalás más filmekre, sorozatokra, néhányat a Wikipedia cikke alapján összegyűjtöttem:

      1. kezdés: Mickey egeres póló – Britney szerepelt a The Mickey Mouse Club című sorozatban még a ’90-es évek eleje felé, videó itt.
      2. a beszólogatás: egy az egyben a Félbe – tépbe című film (Half Baked, 1998) egyik jelenetének felidézése, egyébként ha jobban megnézitek, akkor akire azt mondja Britney, hogy “You’re cool”, az az a bizonyos Guillermo Díaz, aki az eredeti filmben osztja a többieket, videó itt.
      3. 2 perc 31 másodperc felé a bal felső sarokban a mozin látni egy feliratot: “Crossroads 2: Cross Harder”, ez Britney első nagyobb filmes szerepére utal (Crossroads, 2002.)
      4. 3 perc 10 másodperctől: a korábban túlvilágra küldött paparazzik szikrázva, vörösen világító szemekkel visszatérnek, akárcsak az 1991-es Terminátor 2 – Az ítélet napja (Terminator 2: Judgement Day) című film kiborgjai.
      5. de aztán 3:28-nál megérkezik a fentebb említett Guillermo Díaz Britney megmentésére és ezzel elindul az autós jelenet. A tejes rész: a legvalószínűbb magyarázatnak az tűnik, amit külföldi fórumokon olvastam, hogy ezzel azokat a filmekben, videoklipekben gyakran látott jeleneteket parodizálják ki, amikor -leginkább- hölgyek leöntik magukat valamilyen folyadékkal, hogy ezáltal még szexisebbé váljon az adott jelenet.
      6. a videoklip vége: Díaz Britney-vel sétál kifelé, miközben átöleli, majd hirtelen megfordul, meglátjuk vörösen világító szemét és egy ördögi kacajjal véget is ér a kisfilmünk. Akinek nem lenne teljesen egyértelmű, hogy ez honnan van, az nézze meg Michael Jacksonnak a Thriller című számához készített videoklipjét és tekerjen 11:54-hez.

    • Mivel Britney azt hiszi, hogy csak álmodta az egész videoklipet, ezért a kagylókat a srác “bizonyítékként” adja oda neki, hogy ez mégiscsak megtörtént vele. Talán. :)

    • Ja, nem, ezt kérdezi pontosan: “Is it true that you hate puppies?” :) De hasonlóan értelmes kérdés lenne az is, ha a mákra kérdezne rá egyébként. :D

Vélemény, hozzászólás?

