Katy Perry – I Kissed A Girl (Megcsókoltam Egy Lányt)


bobi fordította le Katy Perrynek azt a számát, amivel minden elkezdődött. Az énekesnő az ‘I Kissed a Girl‘-rel hatalmas sikerre tett szert, ez a siker pedig azóta is töretlen. Köszönjük a fordítást! :)

Katy Perry – I Kissed A Girl (Megcsókoltam Egy Lányt)

Nem így terveztem,
Nem ez volt a szándékom.
Olyan bátor lettem, itallal a kezemben
Elvesztettem az eszem.
Nem szoktam ezt csinálni,
Csak ki akartam próbálni,
Kíváncsi voltam,
Felkeltette a figyelmemet.

Megcsókoltam egy lányt és tetszett
A cseresznye ízű szőlőrúzsa,
Megcsókoltam egy lányt csak hogy kipróbáljam
Remélem, hogy a pasim nem bánja,
Olyan rossz volt,
Olyan jó volt,
Ez nem azt jelenti, hogy szerelmes vagyok
Megcsókoltam egy lányt és tetszett
Tetszett

Nem, még a neved sem tudom,
Nem számít,
Te vagy a kísérleti játékom,
Csak az emberi természet,
Ez nem az,
Amit a jó lányok csinálnak,
Nem így kellene viselkedniük,
Teljesen összezavarodtam,
Nehéz szót fogadni.

Megcsókoltam egy lányt és tetszett
A cseresznye ízű szőlőrúzsa,
Megcsókoltam egy lányt csak hogy kipróbáljam
Remélem, hogy a pasim nem bánja,
Olyan rossz volt,
Olyan jó volt,
Ez nem azt jelenti, hogy szerelmes vagyok
Megcsókoltam egy lányt és tetszett
Tetszett

Mi lányok, olyan varázslatosak vagyunk,
Puha bőr, piros ajkak, csókolnivalóak
Nehéz ellenállni, olyan érintenivalóak
Túl jó, hogy megtagadjuk
Nem nagy ügy, ártatlan.

Megcsókoltam egy lányt és tetszett
A cseresznye ízű szőlőrúzsa,
Megcsókoltam egy lányt csak hogy kipróbáljam
Remélem, hogy a pasim nem bánja,
Olyan rossz volt,
Olyan jó volt,
Ez nem azt jelenti, hogy szerelmes vagyok
Megcsókoltam egy lányt és tetszett
Tetszett

További Katy Perry fordítások:
FRISS! Katy Perry – The One That Got Away (Ő Már Elment Rég)
Katy Perry feat. Kanye West – E.T. (Földönkívüli)
Katy Perry – Firework (Tűzijáték)
Katy Perry – Waking Up In Vegas (Vegasban Ébredve)
Katy Perry – Teenage Dream (Tini Álom)
Katy Perry ft. Snoop Dogg – California Gurls (Kaliforniai Csajok)
Timbaland ft. Katy Perry – If We Ever Meet Again (Ha Valaha Újra Találkozunk)
Katy Perry – Ur So Gay (Te Olyan Meleg Vagy)

Katy Perry – I Kissed A Girl (Megcsókoltam Egy Lányt)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

