Juanes – La Camisa Negra (A Fekete Ing)


Ez de nagy sláger volt 2005-ben! Anno elég sokat hallgattam a megboldogult Danubius Rádió reggeli műsorát, aminek a címére már nem emlékszem (Reggeli Triós talán?), de azt tudom, hogy Hepi Endre (ma a Rádió1 Kukorijának a tagja) vezette harmadmagával és ezt nyomták állandóan a másik top zene, a ‘Lonely No More‘ társaságában.

Lényeg a lényeg, a ‘La Camisa Negra‘ fordítását bobi készítette, köszönjük szépen! :)

Juanes – La Camisa Negra (A Fekete Ing)

Van egy fekete ingem,
Ma a szerelmem gyászol.

Ma van egy bánatos lelkem
És ez a te varázslatod a hibája.

Ma tudom, hogy te már nem szeretsz
És ez bánt a legjobban
Van egy fekete ingem
És egy lelkem, ami fáj.

Rossznak tűnik, hogy egyedül maradtam.
Minden szemenszedett hazugság volt.
Milyen átkozott rossz szerencse az enyém
Az a nap, amikor megismertelek.

Mert a szerelmed gonosz mérgéből ittam,
Haldokló maradtam haldokló és tele fájdalommal.
Belélegeztem a búcsúd keserű füstjét,
És azóta, hogy elmentél nekem csak:

Van egy fekete ingem,
Mert fekete a lelkem is.
Miattad elvesztettem a nyugalmat,
És majdnem elveszítem az ágyamat is

Ágy, ágy, gyere szivi
Mondom, feltűnés nélkül.
Van egy fekete ingem,
És alatta van egy halott.

Van egy fekete ingem,
A szerelmed már nem érdekel,
Ami tegnap dicsőség volt,
Ma már csak szerda délután.

De te nem jössz el,
Még jeleket sem adsz,
Én a fekete ingben,
És a bőröndjeid az ajtóban.

Rossznak tűnik, hogy egyedül maradtam.
Minden szemenszedett hazugság volt.
Milyen átkozott rossz szerencse az enyém
Az a nap, amikor megismertelek.

Mert a szerelmed gonosz mérgéből ittam,
Haldokló maradtam haldokló és tele fájdalommal.
Belélegeztem a búcsúd keserű füstjét,
És azóta, hogy elmentél nekem csak:

Van egy fekete ingem,
Mert fekete a lelkem is.
Miattad elvesztettem a nyugalmat,
És majdnem elveszítem az ágyamat is

Ágy, ágy, gyere szivi
Mondom, feltűnés nélkül.
Van egy fekete ingem,
És alatta van egy halott.

Van egy fekete ingem,
Mert fekete a lelkem is.
Miattad elvesztettem a nyugalmat,
És majdnem elveszítem az ágyamat is

Ágy, ágy, gyere szivi
Mondom, feltűnés nélkül.
Van egy fekete ingem,
És alatta van egy halott.

Vélemény, hozzászólás?

