Adele – Someone Like You (Ki Olyan, Mint Te)


Adele – Someone Like You (Ki Olyan, Mint Te)

Hallottam, hogy megállapodtál,
Találtál egy lányt, kit elvettél,
S az álmaid valóra váltak.
Talán ő azt is megadja Neked, amit én nem tudtam.

Kedvesem, miért viselkedsz most így?
Engem nem tart vissza semmi,
Nem bújok el a hazugságok elől úgy, mint Te.

Nem szoktam váratlanul megjelenni,
De már nem bírtam tovább, feladtam a harcot.
Azt gondoltam, ha meglátsz engem Te is rájössz majd,
Hogy én még nem vagyok túl ezen.

De nem számít, hisz eljön majd valaki, aki olyan, mint Te.
Nem kívánok mást, csak a legjobbakat.
Mindössze annyit kérek: ne felejts el; emlékszem ezt mondtad:
“Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg.”
Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg, igen.

Hisz Te is tudod, hogy repül az idő,
Az a tegnap volt, mikor mi még együtt voltunk.
Napfényben születtünk, nőttünk fel,
S minden egyes nap tele volt meglepetésekkel.

Nem szoktam váratlanul megjelenni,
De már nem bírtam tovább, feladtam a harcot.
Azt gondoltam, ha meglátsz engem Te is rájössz majd,
Hogy én még nem vagyok túl ezen.

De nem számít, hisz eljön majd valaki, aki olyan, mint Te.
Nem kívánok mást, csak a legjobbakat.
Mindössze annyit kérek: ne felejts el; emlékszem ezt mondtad:
“Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg.”

Semmi sem fogható ehhez, se aggodalom, se törődés,
Se sajnálat, se hibák- ezek emlékké váltak.
Ki gondolta volna, hogy minden ilyen rosszra fordul majd?

De nem számít, hisz eljön majd valaki, aki olyan, mint Te.
Nem kívánok mást, csak a legjobbakat.
Mindössze annyit kérek: ne felejts el; emlékszem ezt mondtad:
“Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg.”

De nem számít, hisz eljön majd valaki, aki olyan, mint Te.
Nem kívánok mást, csak a legjobbakat.
Mindössze annyit kérek: ne felejts el; emlékszem ezt mondtad:
“Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg.”
Néha örökké tart a szerelem, de néha csak a fájdalom marad meg, igen.

https://dalszovegekmagyarul.wordpress.com/

bobi fordítása:

Hallottam, hogy letelepedtél.
Hogy találtál egy lányt és már házas vagy.
Hallottam, hogy valóra váltak az álmaid.
Gondolom ő mindent megadott neked, amit én nem.

Régi barát, miért vagy ilyen félénk?
Nem akarlak visszatartani vagy elrejteni a fénytől.

Utálok előkerülni, hirtelen, hívatlanul.
De nem maradhattam távol, nem harcolhattam.
Remélem, hogy láttad az arcom és emlékszel,
Hogy számomra még nincs vége.

Sebaj, majd találok valakit, aki olyan, mint te,
Csak a legjobbakat kívánhatom kettőtöknek.
Ne felejts el, könyörgöm, emlékszem, mit mondtál:
“Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül.”
Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül, yeah.

Tudnád, hogy repül az idő.
Még csak tegnap volt a mi időnk.
Megszülettünk és nevelkedünk a nyári ködben.
Lekötelezve a fénykorunk meglepetésének.

Utálok előkerülni, hirtelen, hívatlanul.
De nem maradhattam távol, nem harcolhattam.
Remélem, hogy láttad az arcom és emlékszel,
Hogy számomra még nincs vége.

Sebaj, majd találok valakit, aki olyan, mint te,
Csak a legjobbakat kívánhatom kettőtöknek.
Ne felejts el, könyörgöm, emlékszem, mit mondtál:
“Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül.” Yeah.

Semmi sem hasonlítható, sem az aggodalmak, se a törődések.
Megbánások és hibák, ezek lettek az emlékek.
Ki tudhatta volna, hogy ez ilyen keserédes lesz?

Sebaj, majd találok valakit, aki olyan, mint te,
Csak a legjobbakat kívánhatom kettőtöknek.
Ne felejts el, könyörgöm, emlékszem, mit mondtál:
“Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül.”

Sebaj, majd találok valakit, aki olyan, mint te,
Csak a legjobbakat kívánhatom kettőtöknek.
Ne felejts el, könyörgöm, emlékszem, mit mondtál:
“Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül.”
Néha szerelemmel végződik, de néha fáj belül, yeah.

Adele – Someone Like You (Ki Olyan, Mint Te)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Lilla szerint:

    Nekem a “bobi féle” fordítás tetszik, a másik, azaz az első, az abszolút nem. Szeretem, ha nem térünk el a szövegtől, még ha esetlegesen úgy jobban is hangzik.
    Gyönyörű zene és szöveg, köszönjük!

Vélemény, hozzászólás?

